پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه دیدارهای ایران و لهستان حساسیت خاصی داشته است و بازی برابر این تیم قطعا آسان نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال دانشجویان در مسابقات یونیورسیاد چین برابر لهستان شکست خورد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال لهستان گفت: بازی با ایران تجربه خوبی برای بازیکنان این تیم بود.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار لهستان رفت.
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
لهستان با پیروزی به استقبال بازی با تیم ملی ایران آمد.
تیم ملی والیبال لهستان در دومین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برابر فرانسه با پیروز میدان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
از ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جام‌جهانی سابر لهستان تقدیر شد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: "تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت."
تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.
شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتس مقابل لهستان به میدان رفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه جمهوری لهستان در یک گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه، مسائل کنسولی و برخی تحولات بین‌المللی گفتگو کردند.
تیم ملی هندبال کشورمان جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، یک هفته قبل از آغاز مسابقات دو دیدار دوستانه را با کشور لهستان برگزار می‌کند.
شکست سنگین والیبال ایران مقابل لهستان در جام واگنر
برخورد با گرانفروشی بلیت پروازهای عتبات
آیا چربی سلول‌های سرطانی را تکثیر می‌کند؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۳۰ سال زندگی مشقت بار/ مسمومیت کارگران نانوایی با گاز سمی/ چرخ گوشت، انگشتان دختربچه ٢ ساله را بلعید/ دستگیری آدم‌ربا در کوه‌های اطراف شهر/ تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!/ شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی/ چاقوکشی زورگیران مشکی پوش در شهر!/ ۳۰ دقیقه فرار برای سرقت ۲۰۰ گرم طلا
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور
ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در شمال کرانه باختری به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز تخریب کرد.
بردهای والیبال ایران مقابل غول‌های لهستان دورقمی شد
ستاره لهستان: ایران ما را زیر دوش آب سرد برد
لهستان حریف ایران در یک‌چهارم لیگ ملت‌های والیبال شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ