وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت:متولی ایجاد قوانین در زمینه هوش مصنوعی، شورای عالی فضای مجازی است که بر روی سند توسعه هوش مصنوعی در حال کار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم با هدف بررسی موانع موجود در حوزه آموزشی و یادگیری با حضور فعالان مرتبط با این حوزه بررسی شد.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در صورت تصویب انتخابات تناسبی، تلاش می کنیم انتخابات حوزه تهران را به صورت تناسبی برگزار کنیم.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سند از ۳ قسمت، ۲۲ سرفصل و حدود ۳۰۰ حکم قانونی تشکیل شده است.
همایش معرفی سند برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان بومی‌سازی سیاست‌های سند هفتم توسعه را یکی از رسالت‌های خود در راستای پیشبرد اهداف نظام می‌داند.
شادگان- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ سند توسعه بخش تعاون توسط رئیس‌جمهور در ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برای اجرا خبر داد.
سند اصلاحی توسعه بخش تعاون با تصویب هیات وزیران ابلاغ شد..
سخنگوی دولت از آغاز رسیدگی به سند برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور خبر داد.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سند توسعه اقتصادی جمعیت هلال احمر تدوین می‌شود.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو» را برای اجرا ابلاغ کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو تصویب شد.
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و به تصویب رسید.
پیش نویس سند نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی که با مشارکت نخبگان دانشگاهی، صنعتی و بخش خصوصی در مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شده بود، منتشر شد.
وزیر صمت از تدوین سند جامع ماشین‌آلات کشاورزی بر مبنای توسعه صادرات با مشارکت ذی نفعان خبر داد.
معاون گردشگری کشور گفت: پیش نویس گردشگری سلامت آماده شده و آن را با حضور کارشناسان بررسی می‌کنیم.‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ