هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار از عملکرد و تلاش های ساکت الهامی سرمربی پیشین خود قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
رئیس جمهور موقت مالی اعلام کرد که این کشور خواهان همکاری با روسیه است.
رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های ایتالیا به اوکراین را مهم ارزیابی کرد.
مهران فرقانی نسبت به حضور امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم امید واکنش نشان داد.
سرلشکر سلامی در پیامی از همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای ابرپروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت قدردانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان، از مقام معظم رهبری به دلیل ارسال پیام تسلیت در پی درگذشت علامه عفیف النابلسی قدردانی کرد.
با حضور رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور در جلسه هیأت عمومی از قضات بازنشسته دیوان عالی کشور تجلیل و قدردانی شد.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد قدردانی عضو هیات مدیره و رئیس این نهاد قرار گرفت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در قدردانی از رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
فدراسیون جهت تلاش‌های بی‌وقفه و صعود به جام جهانی قدردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود، اما با تصویب هیات رییسه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.
اعضای منتخب پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک اعم از رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی در قدردانی از اعضای مجمع کمیته و جامعه فرهیخته ورزش کشور بیانیه صادر کردند.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ