ستاره ایرانی پورتو در ساعات پایانی سه‌شنبه وارد ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی علیپور، مهاجم ژیل ویسنته پرتغال، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازگشت به میادین فوتبال دنبال می‌کند.
مهدی طارمی می گوید که داشتن ذهنیت قهرمان در تورنمنت کافا، می تواند برای حضور در جام ملت های آسیا به ایران کمک کند.
مهدی طارمی توانست برای دومین بار در لباس تیم ملی هت تریک کند.
ستاره ایرانی پورتو با اتمام فصل ۲۳-۲۰۲۲ پرتغال را ترک می‌کند.
مطابق انتظار هم بود که آقای گل لیگ پرتغال در تیم فصل فوتبال این کشور جای داشته باشد.
امیر قلعه‌نویی 14 بازیکن لژیونر را به اشکال مختلف در فهرست خود قرار داده که البته 5 نفر از آنها در اردوی اولیه حضور خواهند داشت.
فصل 2022/23 لیگ پرتغال به پایان رسید و بنفیکا فاتح این رقابت ها شد. پورتو با وجود کسب برد در 10 هفته پایانی از قهرمانی در این رقابت ها باز ماند؛ با این حال مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل جاری لیگ پرتغال معرفی شد. ستاره ایرانی پورتو 22 گل و 7 پاس گل در رقابت های این فصل به ثبت رساند.
مهدی طارمی به عنوان آقای گل این فصل لیگ پرتغال معرفی شد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی با ۲۲ گل زده آقای گل لیگ فوتبال پرتغال شد.
مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پرتو ، با به ثمر رساندن ۲۲ گل، مقتدرانه آقای گل لیگ فوتبال پرتغال شد.
طارمی با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۲ رساند و بالا از گونچالو راموس۱۹ گله، که جانشین کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال است، عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را کسب کند.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
در هفت فصل گذشته لیگ پرتغال، هیچ بازیکنی از پورتو آقای گل لیگ این کشور نشده و اکنون مهدی طارمی فرصت دارد تا در این زمینه رکوردشکنی کند.
هوگو آلمیدا، یک مربی جدی و یک دستیار واقعی برای ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، است.
مهاجم ایرانی پورتو دو گل تماشایی مقابل فامالیسائو زد که یکی از آنها پذیرفته شد.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
آقای گل لیگ پرتغال با درخشش در بازی مقابل سوئیس، به دومین بازیکنی تبدیل شد که در اولین بازی خود موفق به هت‌تریک می شود.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ