وحید محمدزاده از بازی‌نکردن در استقلال و پرسپولیس به‌عنوان بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌اش یاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر برای نساجی سخت شروع شد هرچند با یک ضربه سر در آخرین دقایق توانست شکست خانگی را تبدیل به مساوی کند.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در چند فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، به ماجرایی که باعث هنرمند شدنش شد، پرداخت.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
دو مدافع فصل گذشته آلومینیوم اراک با باشگاه نساجی مازندران قرارداد امضاء کردند.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
فرشاد احمدزاده زننده گل تساوی و دوم سپاهان با سرمربی پرسپوليس لحظاتی تنش لفظی داشت.
فرشاد احمدزاده فوتبالیستی است که از سوی یحیی گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و با تصمیم او نیز از پرسپولیس خارج شد.
مدافع آلومینیوم معتقد است داور دیدار با هوادار، خطای خارج از محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرده است.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو عنصر تهاجمی سمت راست سپاهان روز خوبی برابر استقلال پشت سر گذاشتند.
فرجام‌خواهی متهم «سهند نورمحمدزاده» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر پذیرفته شد.
مدافع با تجربه آلومینیوم اجازه حضور مقابل گل‌گهر سیرجان را دارد.
مدافع آلومینیوم نخستین گل خود با پیراهن این تیم را مقابل ملوان به ثمر رساند.
محمدزاده اولین گل خانگی آلومینیوم در لیگ بیست و یکم را به ثمر رساند.
مدافع تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید کسب تساوی در خانه سپاهان حکم پیروزی دارد.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
در پرونده شکایت فرشاد احمدزاده از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق احمدزاده محکوم گردید.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
توپ‌جمع‌کن ها وقتی به ما توپ می‌دادند با گریه می‌گفتند شما که نمی‌توانید در فینال پرسپولیس را ببرید؛ ببازید و بگذارید استقلال به فینال برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ