مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به میوه فروش، هتل، رستورانو حتی نصاب پرده هم بدهکاریم. یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون بدهکار برق هستیم. این فدراسیون ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی دارد.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
بر خلاف اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر ممکن است تکلیف کادر فنی این تیم تا پنج شنبه مشخص نشود.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۵درصد معلمانی که رتبه نگرفته بودند تا روز یکشنبه تعیین تکلیف شدند، البته برخی از این افراد زیر یک سال سابقه کار داشته‌اند که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شدند.
سرپرست آموزش و پرورش گفت: تکلیف رتبه‌بندی ۷۵ هزار معلم فاقد رتبه تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.
سرپرست آموزش و پرورش: ۴۵ هزار نفر از معلمان فاقد رتبه و ۳۵ هزار نفر هم رتبه خود را مشاهده نمی‌کنند که این موضوعات تا پایان اردیبهشت باید تعیین تکلیف شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
موسی الرضا حاجی بگلو گفت: صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد برگزار شد. در این نشست عملکرد گزینه‌های پیشنهادی بررسی و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار، وی در این پست خواهد بود.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت که تکلیف کادر فنی تیم ملی پس از انتخابات ریاست فدراسیون مشخص خواهد شد.
بهبهان- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: تقریبا نیمی از واحدهای خالی تعیین تکلیف شدند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: تمام واحدهای خالی تعیین تکلیف شدند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
تعیین و تکلیف در خصوص سرپرست تیم ملی به بعد از سفر تاج از کویت موکول شد.
تعیین و تکلیف در خصوص سرپرست تیم ملی به بعد از سفر تاج از کویت موکول شد.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
پس از اعلام سرپرست فدراسیون فوتبال تکلیف تولیدکننده لباس تیم ملی مشخص شد.
با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ