روز نخست رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا با برتر ی2 نماینده ایران پیگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی امین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۵ تا ۲۹ مرداد در شهر دالیان چین برگزار می گردد.
تیم اسکواش کشورمان با ترکیبی کامل در 2 بخش دختران و پسران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور یافت.
تیم‌های پالایش نفت آبادان و الماس کویر حدید یزد به ترتیب قهرمان لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور در بخش مردان و بانوان شدند.
تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر اسکواش باشگاه های کشور شد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش پس از ناکامی در رقابت‌های انفرادی قهرمانی اسیا هنگ‌کنگ گفت: تا زمانی که ملی‌پوشان اسکواش به جای پرداختن به ورزش حرفه‌ای کار مربیگری انجام دهند و از مسابقات دور باشند شاهد رشد و پیشرفت این ورزش نخواهیم بود.
همدان- هیئت اسکواش استان همدان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای بر استعدادیابی داشته تا بتواند در زمینه قهرمان‌پروری توفیق یابد.
رقابت‌های اسکواش قهرمانی انفرادی زنان و مردان آسیا در حالی در هنگ‌کنگ برگزار شد که نمایندگان ایران با شکست در مرحله یک شانزدهم از دور مسابقات حذف شدند.
روز سوم از هفته نخست لیگ برتر اسکواش آقایان به میزبانی باشگاه پالایش نفت آبادان در اهواز برگزار شد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حکم رئیس فدراسیون اسکواش بزودی صادر خواهد شد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا حدود ۳ ماه است که بازیکنان اسکواش به دلیل تعطیلی اردوها در بلاتکلیفی بسر می برند و برنامه مشخصی ندارند.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش از ضعف بزرگ این رشته در بحث قهرمانی و همگانی انتقاد کرد.
رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: در گذشته هیأت اسکواش همدان رتبه ۲۳ کشور بود اما هم‌اکنون در آخرین رده‌بندی کشوری جزء پنج استان برتر کشور قرار دارد و در سال ۱۴۰۰ نیز موفق شدیم رتبه سوم کشوری را در بین استان‌ها کسب کنیم.
به گفته مسئولان اسکواش شیراز و فارس، تمامی امکانات این رشته در شیراز متمرکز شده و شهرستان‌ها فعلا فعالیتی ندارند، اما متولی اسکواش فارس از دغدغه‌هایش در این زمینه صحبت می‌کند.
مسئول کمیته داوران فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که برای کمک به این رشته ورزشی باید آن را عمومی کنیم و با الگوبرداری از سایر کشورها و به میدان آوردن بخش خصوصی، زمینه جذب استعدادها و رشد اسکواش را فراهم کرد.
در مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کره جنوبی، تیم‌های ملی زنان و مردان ایران به ترتیب با کسب جایگاه ششم و هشتم به کار خود در این رقابتها پایان دادند.
تیم ملی اسکواش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه ۶ آبان با حمایت وزارت ورزش و جوانان راهی کره جنوبی شد.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا ۹ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و از سوی مربی تیم ملی ۴ بازیکن برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بهتر بازیکنان برای شرکت در این مسابقات، ملی پوشان ۲۰ مهر در کیش اردو خواهند زد.
مراسم تجلیل از ملی پوشان قهرمان مسابقات اسکواش مردان بزرگسال غرب آسیا با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ