سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بهتر بازیکنان برای شرکت در این مسابقات، ملی پوشان ۲۰ مهر در کیش اردو خواهند زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال به سودان هم باخت
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: افغانستان بعد از مدت‌ها در چنین مسابقاتی حضور یافته و در ست اول عملکرد درخشانی داشت.
ارومیه - تیم ملی والیبال پاکستان در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر و به راحتی از سد بنگلادش گذشت تا راهی مرحله بعد شود.
ارومیه - تیم ملی والیبال قطر با برتری مقابل افغانستان راهی دور دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
سی امین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۵ تا ۲۹ مرداد در شهر دالیان چین برگزار می گردد.
تیم اسکواش کشورمان با ترکیبی کامل در 2 بخش دختران و پسران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور یافت.
کاپیتان تیم ملی اسکواش پس از ناکامی در رقابت‌های انفرادی قهرمانی اسیا هنگ‌کنگ گفت: تا زمانی که ملی‌پوشان اسکواش به جای پرداختن به ورزش حرفه‌ای کار مربیگری انجام دهند و از مسابقات دور باشند شاهد رشد و پیشرفت این ورزش نخواهیم بود.
کاپیتان تیم ملی اسکواش می‌گوید: ۸ ماه است که از مسابقات بین‌المللی دور هستیم و همین امر سبب افت رنکینگ جهانی ملی‌پوشان اسکواش شده است.
مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا حدود ۳ ماه است که بازیکنان اسکواش به دلیل تعطیلی اردوها در بلاتکلیفی بسر می برند و برنامه مشخصی ندارند.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
یکی از ملی پوشان سابق کشتی ایران مذاکراتی را برای پیوستن به تیم ملی قطر داشته است.
رضا اطری مجبور شد بلافاصله بعد از جشن ازدواج خود به اردوی تیم ملی برای سفر به قرقیزستان بپیوندد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: خانواده اسکواش اجازه نمی دهد تا هر تصمیمی برای این رشته ورزشی گرفته شود. زیر بار حرف زور رفتن ذلت است و خانواده اسکواش این موضوع را قبول نمی‌کند.
تیم ملی اسکواش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه ۶ آبان با حمایت وزارت ورزش و جوانان راهی کره جنوبی شد.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا ۹ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و از سوی مربی تیم ملی ۴ بازیکن برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ