این روزها با رشدی که در شاخص کل و شاخص کل هموزن شاهد بودیم پرسش بسیاری از سهامداران این است که آیا همچنان به خرید سهام ادامه دهیم؟ این روزها دو توصیه بسیار مهم می توان به سهامداران داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: دوماه خیلی سخت پیش رو داریم که امیدوارم باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک و صدرنشین فصل جاری این مسابقات به رقیب انگلیسی و دارنده هفت عنوان قهرمانی درباره بازنشستگی‌ توصیه ویژه‌ای کرد.
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
لیونل اسکالونی بعد از دریافت جایزه ویژه مراسم بهترین‌های سال ایتالیا از دو ستاره آرژانتینی لیگ ایتالیا ستایش کرد و توصیه‌‌هایی برای سرمربی یوونتوس داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام مسئولان رسمی عراق در استفاده از نامی ساختگی برای خلیج فارس را مغایر با اصل حسن همجواری و مناسبات دوستانه دو کشور دانست و خواستار تصحیح این روند شد.
‌نمی‌توان الزاما یک رژیم غذایی را برای دو نفر با تاثیر یکسان در نظر گرفت. با وجود رژیم‌های غذایی مختلفی که امروزه مطرح است، انتخاب مشکل به‌نظر می‌رسد، اما دقت در مورد هدف راجع به رژیم و بررسی تاثیر رژیم‌های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه، موثر خواهد بود.
روبرت لواندوفسکی از روز اول حضورش در بارسلونا تحت تاثیر بازی گاوی قرار گرفت و ارتباطی نزدیک و دوستانه با ستاره 18 ساله آبی اناری ها دارد. لوا همواره دو نکته را به گاوی توصیه می‌کند.
نمک جزو چاشنی‌هایی است که نگرانی‌های بسیاری در مورد مصرف زیاد آن مطرح شده است. میزان مجاز نمک مصرفی یک قاشق مرباخوری در روز است، در حالی که که در ایران مصرف آن دو برابر میزان توصیه شده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
امانوئل پتی به میکل آرتتا توصیه کرد که به جای جذب تیلمانس، به سراغ مک آلیستر و کایسدو برود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) با تاکید بر این توصیه یادآور می‌شوند که کمبود خواب طولانی‌مدت ممکن است با بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، آلزایمر و بیماری‌ها و اختلالات روان مانند اضطراب و افسردگی ارتباط داشته باشد.
واکسن و ماسک؛ دو توصیه سازمان جهانی بهداشت درباره کرونا
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز سه شنبه رسما از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر تروریست‌های القاعده در عملیات نظامی آمریکا خبر داد.
براساس شنیده‌ها قرار است تیم تراکتورسازی به شرکت ملی مس ایران منتقل شود تا فملی مدیریت این باشگاه باسابقه را به عهده بگیرد، این امر به دستور چه شخصی است؟ و آیا صنایع مس می‌تواند مالک تراکتورسازی شود؟
همایون دارابی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در صفحه تلگرامی خود نوشت: دولت سیزدهم در اقدامی تاریخی برای نخستین بار صورت‌های مالی ۵ شرکت بهره بردار از میادین نفتی را افشا کرد. این گزارش را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ