نبیه بری رئیس پارلمان لبنان موعد جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
حواسی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران کلانتری میرزا کوچک خان ۳ متهم به ۲۸ فقره جیب بری در مشهد به دام افتادند.
رئیس پارلمان لبنان خواستار خروج اشغالگران از مناطق اشغالی لبنان شد و اعلام کرد: چادرهای برپا شده از سوی حزب الله در اراضی لبنان است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد.
56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
رئیس پارلمان لبنان امروز چهارشنبه با معاون سیاسی وزیر امورخارجه و رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات مربوط به احیای برجام در بیروت پایتخت لبنان دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان امروز سه شنبه موعد جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را مشخص کرد.
استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می شود که به نظر می رسد قادر به استفاده از 6 بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
رئیس پارلمان لبنان از همه جریان های سیاسی در این کشور تقاضا کرد در زمینه انتخاب رئیس جمهور جدید، به مسئولیت های خودشان عمل کنند.
پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: قدرت رئیس جمهور در توانایی او برای گردهم آوردن لبنانی ها نهفته است.
رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که در حال حاضر مهمترین اولویت این کشور انتخاب رئیس جمهور است.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که از دعوت نبیه بری رئیس پارلمان این کشور به گفتگو برای نزدیک کردن دیدگاه ها استقبال می کنیم.
بری آیچنگرین تحلیلگر اقتصادی نوشت که کشورهای مختلف جهان باید ذخایر خود را با ارزهای منطقه یورو، چین و سایر اقتصادهای دیگر متنوع سازند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی چهل و نهمین سالگرد جنگ اکتبر را به بشار اسد رئیس جمهور سوریه تبریک گفت.
دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پس از دیدار با میشل عون، با رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ