سمپدوریا به سری B سقوط کرده و با مشکلات مالی جدی روبرو است. حالا مالک لیدز که قصد خرید این تیم را دارد، با رقابت مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.
پاری سن ژرمن در اولین بازی فصل جدید مقابل لوریان به تساوی بدون گل رضایت داد.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
باشگاه پاری سن ژرمن به تدریج برای جدایی کیلیان امباپه آماده می‌شود.
ژاوی سیمونز خرید جدید پاری سن ژرمن به صورت قرضی به باشگاه لایپزیش پیوست تا فصل آینده با پیراهن این تیم در بوندس‌لیگا بازی کند.
پاری سن ژرمن با پیشنهادی جدید برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی وارد عمل شده است.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
لوییس انریکه در پاریس است و کارش را شروع کرده. پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن فقط اعلام رسمی را کم دارد.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید اولویت پاری سن ژرمن در تابستان امسال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن و برناردو سیلوا است.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، روند تمدید قراردادش را متوقف کرده و گفته می‌شود پیشنهاد پاری سن ژرمن نظرش را جلب کرده است.
پی‌اس‌جی یک رکورد جدید برجا گذاشته است: این تیم تقریبا دو سال است که در صدر جدول لیگ فرانسه ایستاده و از جایش تکان نخورده است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
با وجود تنش‌های شدید بین شورای شهر پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بر سر ورزشگاه پارک دو پرنس گزارش‌های جدید حاکی است اختلاف دو طرف در حال حل شدن است.
باشگاه پاری سن ژرمن رسما از پیراهن چهارم خود در فصل 23-2022 رونمایی کرد.
حریف بعدی پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه یک تیم دسته ششمی خواهد بود.
درحالیکه شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوع کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی داغ شده است یک روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی می‌گوید امباپه علاقه‌ زیادی به باشگاه لیورپول دارد.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، همچنان از جذب برناردو سیلوا ناامید نشده است.
پاری سن ژرمن در دومین هفته از فصل جدید لوشامپیونا با نتیجه 5-2 مون‌پلیه را از پیش رو برداشت.
پاری سن ژرمن در اولین دیدارش در فصل جدید لوشامپیونا در خانه کلرمون با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ