نیکولاس فولکروگ، گلزن اول این روزهای مانشافت در سری آ خواهان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق لاتزیو و آلمان، از تصمیم سرگی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال به الهلال عربستان انتقاد کرد.
مکس کروزه، مهاجم 35 ساله آلمانی که از پاییز سال گذشته بدون تیم بود به پادربورن پیوست تا فصل آینده در بوندس‌لیگا 2 به میدان برود.
نوشیدن آب از پارچ سفالی می‌تواند سطح خوبی از تستوسترون را در بدن حفظ کند، اما نوشیدن آب از بطری پلاستیکی از میزان تستوسترون در بدن می‌کاهد. آبی که از پارچ سفالی می‌نوشید مزه‌ای طبیعی‌تر دارد و خنک و گواراست و ضمناً به سوخت‌وساز بدن و تنظیم تستوسترون کمک می‌کند.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
طبق صحبت‌های یکی از کارشناسان مدیریت منابع آب و مطلع از وضعیت آب سد کرج، «در سیلاب‌های اخیر زمین لغزشی در حاشیه بستر رودخانه کرج رخ داد و توده‌ای عظیم از سنگلاخ و کلوخه، از بدنه کوه کنده شد، لغزید و بستر رودخانه کرج را مسدود کرد.»
ضرب‌المثل مشهور خیاط در کوزه افتاد، یکی از ضرب المثل‌های رایج در زبان فارسی است که داستان شنیدنی دارد.
یک کارشناس مدیریت منابع آب و مطلع از وضعیت آب سد کرج، در رابطه با این موضوع گفت: «در سیلاب‌های اخیر زمین لغزشی در حاشیه بستر رودخانه کرج رخ داد و توده‌ای عظیم از سنگلاخ و کلوخه، از بدنه کوه کنده شد، لغزید و بستر روخانه کرج را مسدود کرد.»
اصطلاح فوت کوزه‌گری یکی از ضرب‌المثل‌های مشهور زبان فارسی است که در زبان عامیانه بسیار پرکاربرد است.
به گفته باستان‌شناسان، این کوزه در یک مقبره جمعی قرار داشته که احتمالاً متعلق به یک خانواده مرفه بوده است. در این آرامگاه علاوه بر اشیاء متعدد مربوط به مراسم خاکسپاری (اقلام پیش‌کشی و جامه‌های تدفین)، کوزه‌های خاکستر شش فرد بالغ (شامل سه زن و سه مرد) پیدا شدند.
نیکلاس فولکروگ، مهاجم تیم ملی آلمان، در ششمین بازی ملی خود به گلزنی مقابل حریفان ادامه داد.
میروسلاو کلوزه در اولین تجربه مربیگری خود از هدایت آلتاچ برکنار شد.
رزمی‌کار ایرانی در پایان مبارزه‌ای دشوار و تماشایی برابر نماینده روسیه به برتری رسید و کمربند قهرمانی سازمان "کلیزه" را از آن خود کرد.
طالبان از کشف ۷۵ سکه و یک کوزه که مربوط به دوره ساسانیان است در استان بغلان خبر داده و آنها را به نمایش گذاشت.
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
کاری نکنیذ فقرا بریزند کاسه و کوزه همه را جمع کنند
گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در بازی آرژانتین مقابل عربستان به ثمر رساند سبب شد او در چهارمین جام جهانی متفاوت خود گلزنی کرده و در این زمینه با پله، میروسلاو کلوزه، کریستیانو رونالدو و اووه زیلر برابر شود.
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.
محققان فواید خوردن بادام را در طی ۴ هفته در ۸۷ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال که قبلاً کمتر از مقدار توصیه شده روزانه فیبر مصرف می‌کردند و میان وعده‌های کم مغذی مانند چیپس سیب‌زمینی یا کلوچه را دو بار در روز مصرف می‌کردند، بررسی کردند.
کرمان - تذکرهای پی در پی رسانه ها به مسئولان میراث فرهنگی در خصوص وضعیت کاروانسرای منحصر به فرد کوزه گران به جایی نرسید و این بنا در حال ریزش است.
مسابقات نشنال کلوز اسکواش ایران جام کیش با حضور ۶۴ ورزشکار مرد و زن در دو بخش ۳۲ نفری برگزار شد و در پایان ورزشکاران کیش در جایگاه‌های نخست ایستادند.
اگر شیرینی، کلوچه، نان زنجبیلی بخورید یا نوشابه بیش از حد بخورید، یعنی سه بار در روز یا بیشتر نوشابه بخورید، به سیستم ایمنی خود آسیب می‌رسانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ