معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلاً بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک هجومی مس رفسنجان بعد از توافق با مسئولان این باشگاه جدا شده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد: برای «میثم لطیفی» حکم انفصال از خدمات دولتی صادر نشده است.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره ابطال حکم میثم لطیفی و احتمال بررسی مجدد آن توضیحاتی داد.
دهقان گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.
در جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری درخصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت شد و حکم قبلی دیوان تائید شد.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
معاون دادگستری کل استان تهران گفت: در راستای شعار دولت مبنی بر عدالت برای همگان و با توجه به ابلاغ قانونی رأی دیوان عدالت اداری، دولت از ادامه فعالیت آقای لطیفی جلوگیری کند چرا که عدم تمکین به این رأی قانونی زیبنده پیکره قانون‌گرای دولت نیست.
رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.
هادی طحان نظیف درباره صدور رای دیوان عدالت در خصوص میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و انتقاد حقوقدانان مبنی براینکه این رای مغایر با قانون اساسی است، اظهار داشت: هم دیوان عدالت و هم دولت برداشت‌های متفاوتی از قانون دارند و کار باید از مجاری قانونی دنبال شود و ساز و کار‌های قانونی مورد استفاده گیرد.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
پیشتر نیز افرادی در سمت معاونت و ریاست سازمان‌ها و مراکز دولتی منصوب شده‌اند که محل مأموریت‌شان در دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی با ماهیت غیردولتی بوده است؛ شرایطی مشابه وضعیت میثم لطیفی که عضو هیئت علمی دانشکده‌های معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق است و اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز فعالیت می‌کند.
لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه تعطیلی کارکنان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه یا جمعه گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
مهاجم جوان مس رفسنجان از انگیزه‌های خود برای فصل جدید با نارنجی‌پوشان می‌گوید.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
امید لطیفی می گوید با تعویض طلایی بودن می تواند در اذهان فوتبالی ها نقش ببندد.
اخراج لوسیانو پریرا بار دیگر این مهاجم کهنه‌کار برزیلی را از دسترس محمد ربیعی خارج کرده است.
امید لطیفی مهاجم جوانی است که در مسابقه روز گذشته مس مقابل نساجی تک گل تیمش را به ثمر رساند .
راننده ایرانی‌الاصل فرمول یک از این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
سجادی، فعال رسانه در گفتگو با برنامه تلویزیونی گفت: ما اپوزیسیون نداریم. اپوزیسیون خارج از کشور حرف مفت است. رضا پهلوی خودش را به یک لطیفه تبدیل کرده است.
علی لطیفی می‌گوید بازی سپاهان او را به یاد تیم‌ها مورینیو انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ