خضریان، نماینده مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) به بنی صدر رای نداده بود اما با او مدارا می‌کرد تا جایی که فرماندهی کل قوا را به او سپردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان در روز پایانی مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گفتند؟
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
رائفی‌پور گفت: با توجه به اینکه من نسبت به حدود ۸۸ هزار زائری که به مراسم حج رفته بودند، یک چهره شناخته شده‌ای هستم، این اتفاق (ممنوع الخروجی از عربستان) در واقع یک عَلَم و پرچمی بود که باید حل می‌شد. اگر قرار باشد مطلبی را به صحبت‌های گذشته من ارتباط دهند، پس هیچ مداح و سخنران دیگری نباید به آنجا برود و تقریبا کسی را در ایران نداریم که منتقد آن‌ها نبوده باشد.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در ارتباط با تنش مرزی نیروهای این گروه با ایران مدعی شد: در ولایت نیمروز نیروهای مرزبانی ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!
به روایت اسناد، «آنتوان فیشر» تبعه کشور اتریش بود که در زمان مظفرالدین‌شاه قاجار به ایران آمد و در سفارت اتریش مشغول دفترداری شد. می‌گویند فیشر فرد باهوش و زرنگی بوده که خیلی زود زبان فارسی و از آن مهم‌تر چم و خم کار و معامله با ایرانیان را یاد گرفت و خیلی زود دارایی و ثروتی به هم زد.
وزیر دفاع ترکیه امروز روایتی را در ارتباط با عملیات نظامی ارتش این کشور در «قلعه»ای در شمال عراق تشریح کرد.
در برخی رسانه‌ها آمده، اداره اوقاف سلمانشهر در متل‌قو توسط برخی افراد دچار حریق شد که در این ارتباط به اطلاع می‌رساند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در سلمانشهر هیچگونه اداره و یا دفتر نمایندگی ندارد و این مسئله از اساس کذب است.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و در ایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) در مورد ارتباط خود با رانندگان فرمول یک صحبت کرد.
عنبری در ادامه اظهار می کند: حدود ۶ روز در مسیر بودیم و آنها، ما را به یک جنگلی در سومالی بردند و شروع به بازجویی و آزار و اذیت کردند؛ شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر نمی کردیم دوباره به وطنمان برگردیم؛ از رفتاری که با ما داشتند کلا نا امید شده بودیم و هیچ ارتباطی در طول این ۸ سال با خانواده نداشتیم.
در حالی که در خبرهای اولیه گفته شده بود که استاد از دانشجو خواسته تا «نام یک فرد را که هیچ ارتباطی با مقاله نداشته در مقاله‌اش ثبت کند»، اما فایل صوتی منتشر شده از استاد راهنمای این دانشجو در کانال تلگرامی وابسته به دانشگاه، خلاف این ادعا را روایت می‌کند.
یک کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: سعودی‌ها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آن‌ها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.
شهریاری گفت : این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد ... ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند... تعدادی از کارگرهای ساختمان بازداشت شدند.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
نخستین فیلم بلند داستانی جو تالبوت، اثری درخشان درباره ارتباط عمیق با خانه و کاشانه است؛ روایتی تاثیرگذار که هرچند سانفرانسیسکو می‌گذرد، داستانش را می‌توان به هر جغرافیایی تسری داد.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ