حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
هر روز یک ماجرا از کربلا در بیانات رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنان رهبر انقلاب از ماجرای نحو به شهادت رسیدن حضرت قاسم بن الحسن(ع) در دانشگاه تهران را مشاهده می‌کنید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی از خانواده‌ها تنها کودکانی که دارای معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج بودند را پذیرش می‌کردند.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
آنتوان گریزمان فاش کرد نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مسئله درگیر بوده است.
آنتوان گریزمان فاش کرد، نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مساله درگیر بوده است.
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
در برخی رسانه‌ها آمده، اداره اوقاف سلمانشهر در متل‌قو توسط برخی افراد دچار حریق شد که در این ارتباط به اطلاع می‌رساند اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در سلمانشهر هیچگونه اداره و یا دفتر نمایندگی ندارد و این مسئله از اساس کذب است.
فارس نوشت: به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود با رعایت کرامت به دفتر حرم هدایت کردند.
لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد
غلامرضا تاجگردون در گفتگو با مجموعه رسانه‌ای «اعتماد» ناگفته‌هایی از حواشی افزایش نرخ بنزین در آبان ۱۳۹۸ دارد که از گفتن آن‌ها طفره می‌رود و بیان آن‌ها را به تاریخ حواله می‌دهد.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ کس هم در مسمومیت‌ها فلج نشده و این ادعا کذب است.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
روایتی از برخورد مسئولان ارتش با فردی که در اقدامی غیرقانونی با لباس سربازی از دیوار منطقه نظامی چهار راه قصر بالا رفت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از شکل گرفتن تجمعات دو طرف مقابل دانشکده هوافضا و با تندتر شدن شعارها؛ درگیری میان آنها شروع شد و برای دقایقی فضا ملتهب شد.
شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند، ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
عباس عبدی نوشت: اولین پرسش این است که چرا آقای دایی باید وارد این ماجرا شود؟ پرسش متقابل این است که چرا نباید وارد شود؟ مگر مراجع اطلاع‌رسانی مستقل در کشور وجود دارند که همه مردم از جمله شخصیت‌های مشهور، به جای ورود در موضوع اطلاع‌رسانی، به کار خود مشغول باشند؟ پاسخ منفی است.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی درباره اتفاقات رخ داده در شب بازی با پیکان ارائه کرد.
فتح الله زاده می‌گوید در یک مقطع امیر قلعه‌نویی ناصر حجازی را به عنوان سرمربی پیشنهاد داده و در مقطعی دیگر امیر قلعه‌نویی انتخاب مرحوم حجازی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ