اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
در یک بازی نفس گیر و حساس از هفته پنجم رقابت های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
این اولین باری است که یک نماینده شهر قزوین دست روی پا خود به لیگ برتر صعود می‌کند.
مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بزرگ‌ترین هدف این تیم در سه هفته باقی مانده کسب رتبه چهارمی لیگ برتر است.
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
تیم فوتبال النصر، صدرنشین عربستان با شکست مقابل الاتحاد، صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به حریف مستقیم خود واگذار کرد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و پرگل را سرخپوشان بردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان، شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان پیروز شد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.
تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست با نتیجه ۷ بر ۳ مس سونگون را شکست دهد.
فارغ از ابزار و تیم‌هایی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی داشته یا هدایتشان را بر عهده گرفته، تفکرات یحیی در فوتبال اقتصادی است و اوج چنین تفکراتی در این فصل از بازی‌های پرسپولیس به خوبی نمایان شده است. پرسپولیس حالا هر سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران را با نتیجه مشابه یک بر صفر به اتمام رسانده و همین امر کافی است تا در ادامه مسیر و با توجه به فشردگی بالای جدول، زنگ خطر را حس کند.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
دو ملی پوش ایرانی تیم فوتسال پالما در لیست این تیم برای بازی در هفته دوم لیگ اسپانیا قرار گرفتند.
تیم فوتبال استقلال تا به حال در تقابل با نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران، بازنده نبوده است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش وارد فاز دوم مسابقات لیگ برتر شده است.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ