یک هوادار منچستریونایتد که در فینال جام حذفی انگلیس با پیامی توهین‌آمیز درباره فاجعه‌ هیلزبورو جنجالی شده بود دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
آتشفشان اِتنا (Etna) در ایتالیا که فعال ترین آتشفشان اروپا است، فوران کرد.
آتشفشان اِتنا (Etna) در ایتالیا که فعال ترین آتشفشان اروپاست، فوران کرد.
ماموریت ناسا یک سیاهچاله بسیار پرجرم را مشاهده کرده‌است که جریانی بسیار پرانرژی را مستقیماً به سمت زمین می‌فرستد. با این حال، هنوز وحشت نکنید. هر چقدر هم که این رویداد کیهانی وحشتناک است، در فاصله بسیار امنی در فاصله حدود ۴۰۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد.
تصاویر و پخش زنده رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که گدازه و دود از شکافی در زمین از سمت کوه «فاگرادالسفجال» بیرون می‌آید.
مقامات هواشناسی ایسلند اعلام کردند که یک آتشفشان در جنوب غربی ایسلند، ۱۱ ماه پس از پایان رسمی آخرین فوران، روز دوشنبه مجددا شروع به فوران کرد.
نخست وزیر پرو روز چهارشنبه در منطقه اطراف آتشفشان Ubinas در جنوب Moquegua وضعیت اضطراری اعلام کرد، زیرا فعال ترین آتشفشان این کشور چندین روز است که خاکستر منتشر می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
این کوه در پارک ملی هاوایی قرار دارد که تا کنون مقادیر زیادی مواد مذاب از دهانه آن به بیرون فوران کرده است.
مقامات مکزیک سطح هشدار ناشی از فوران آتشفشان «پوپوکاتپتل» را اعلام کردند.
فعال ترین آتشفشان آمریکای مرکزی، فوئگو، در نزدیکی پایتخت گواتمالا فوران کرده و ابر عظیمی از خاکستر را در هوا منتشر کرده است.
بر اثر منفجر شدن خط اصلی آب در ترابزون ترکیه؛ مغازه ها، خودروها و یک آپارتمان به شدت آسیب دیدند.
آتشفشان شیولوچ از اوایل روز سه‌شنبه در شبه‌جزیره کامچاتکا در شرق روسیه فوران کرده و ابرهایی از غبار تا شعاع ۲۰ کیلومتری به آسمان برخاسته و مناطق وسیعی را با خاکستر پوشانده است.
برخلاف نوآوری‌های پیشین در عرصه فناوری هوش مصنوعی در مورد تسلط بشر بر طبیعت نیست بلکه به معنای کنار گذاشتن کامل کنترل است. چه متوجه باشیم چه نباشیم غرور انسان محور قدیمی که فناوری آن را قادر ساخته بود ممکن است به زودی جای خود را به بی ربطی و بی معنایی انسان بدهد.
در این گزارش عکس های فوران آتشفشان در اندونزی را می بینید.
قصی بن الامیر از مدیران شرکت نفت کویت از اعلام وضعیت اضطراری توسط این شرکت به دلیل نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
خلیل آزمون متاثر از اتفاقات امروز فینال زنان اعلام کرد دیگر دوست ندارد به تیم‌داری در والیبال زنان ادامه دهد.
شیولوچ، یکی از بزرگ‌ترین آتشفشان‌های کامچاتکا با ارتفاع قله ۳۲۸۳ متر، همچنان یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های در روسیه است.
دانشمند با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار اجاره خیلی بیشتر از عرضه است، گفت: با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است، بنابراین تا زمانیکه عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
سید مهدی رحمتی در تقابل با استقلال، باز هم بازنده نبود اما دو اتفاق به شدت او را عصبانی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فیلمی از فوران آتشفشان استرومبلی ایتالیا را مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ