اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله یک سارق ناشناس به ویترین افتخارات بیژن حیدری، عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای این داور لیگ برتر ایران بود.
سرعت مشت زنی عجیب یک زن که باعث غافلگیری حریفش شد.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
رافائل سیلوا در مسیر کمپ مرحوم حجازی برای حضور در تمرین تیمش، مورد سرقت قرار گرفت.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
یک زن در اتفاقی عجیب، یک گونی پسته را در حرکتی حیرت‌انگیز از مغازه آجیل فروشی به سرقت برد.
تصاویری از لحظه سرقت سارقی که با پوشش یک مشتری اقدام به سرقت جاسوئیچی می‌کند را ببینید.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
سرقت نینجاوار موبایل یک مشتری از روی میز کافی‌شاپ در قاسم‌آباد مشهد را ببینید.
سرقت نینجاوار موبایل یک مشتری از روی میز کافی‌شاپ در قاسم‌آباد مشهد را ببینید.
در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های شهرداری همدان و استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال، پیراهن بازیکنان ذخیره شهرداری مورد سرقت قرار گرفت.
ویدئویی از سرقت عجیب قاب‌های آلومینیومی آرامستان آبادان در فضای مجازی منتشر شده است.
متهم گفت: وقتی بدهکار بودم، تصمیم گرفتم با اسلحه به یک مغازه طلافروشی بروم. مبلغ یک میلیارد تومان سکه سرقت کنم و بیرون بیایم. فقط می‌خواستم همان مبلغ بدهکاری‌ام را سرقت کنم. برای همین به صورت اینترنتی یک اسلحه کلت با فشنگ خریدم. به یکی از شهر‌های غربی رفتم و اسلحه را تحویل گرفتم. بعد سوار یک تاکسی اینترنتی شدم و به محل سرقت رفتم.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد از خودرو‌هایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و ۷۸ درصد خودرو‌ها مدل آن‌ها برای قبل از سال ۸۸ بوده است و ۲۲ درصد این خودرو‌ها مدلشان برای بعد از سال ۸۸ بوده است.
شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی به شهروندان از آنها خواست تا نسبت به دارا بودن مجوز قانونی ارائه دهنده خدمات ( کارگزار،‌مشاور سرمایه گذاری و ... اطمینان حاصل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ