دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
خطای هند بی مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.
وینیسیوس جونیور ضربه پنالتی حساس رئال مادرید مقابل بارسلونا را از دست داد.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
بارسلونا در شبی که یک پنالتی از دست داد و نیم ساعت پایانی بازی را 10 نفره دنبال کرد موفق شد والنسیا را در نوکمپ 1-0 شکست دهد.
شاگردان ژاوی نیمه اول بازی با بارسلونا را با تک گل لواندوفسکی به سود خود خاتمه دادند؛ این گل از روی نقطه پنالتی و به سختی به ثمر رسید.
در شبی که بارسلونا و منچستریونایتد در دیداری پرگل به تساوی 2-2 رسیدند، جنجالی‌ترین صحنه بازی در دقیقه 80 اتفاق افتاد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت کرد ولی گفت داور در صحنه برخورد توپ به دست فرد یک پنالتی واضح را به سود بارسا سوت نزده است.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
دروازه بان آلمانی بارسلونا ستاره ضیافت های پنالتی دومین نیمه نهایی سوپر جام فوتبال اسپانیا بود.
بارسلونا بعد از تساوی دو بر دو مقابل بتیس در 120 دقیقه، این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 شکست داد.
در حالی که اسطوره بارسلونا پنالتی حساس اسپانیا را از دست داد، هواداران لبخند او را به باد انتقاد گرفتند.
این آخرین بازی پیکه در نوکمپ بود، اگرچه او در آخرین بازی بارسلونا پیش از جام جهانی که خارج از خانه مقابل اوساسونا برگزار خواهد شد هم به میدان می‌رود.
روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
تیلور پنالتی دقیقه 44 بارسلونا را بعد از بازبینی VAR لغو کرد که این تصمیم با اعتراض شدید اعضای تیم میزبان همراه بود.
بازیکنان بارسلونا معتقد بودند در دقیقه 75 داور باید برخورد دنی کارواخال و روبرت لواندوفسکی را پنالتی می گرفت.
رودریگو به اولین بازیکن تاریخ ال کلاسیکو در 106 سال اخیر تبدیل شد که موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شده است.
عدم پوشش مناسب باعث شده پنالتی دقایق پایانی برای بارسلونا گرفته نشود.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
در دقیقه 23 بازی اینتر و بارسلونا، دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.
در دقیقه 23 بازی دخالت وی ای آر باعث شد تا اینتر از یک پنالتی مسلم محروم شده و بارسلونا از دریافت یک گل احتمالی نجات پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ