پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی با کلرمون جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی سال ۲۰۰۳ برای اولین بار عکس‌های این ماهی در اینترنت دست به دست شد، موسسۀ حفاظت از حیوانات زشت یک نظرسنجی برگزار کرد که در نتیجۀ آن حباب‌ماهی لقب زشت‌ترین حیوان جهان را به دست آورد! اما ما واقعا چقدر دربارۀ این ماهی اطلاعات داریم؟ آیا آن‌ها زیر آب هم زشت هستند؟!
پکیج ارائه شده برای بدنه، ترکیبی هماهنگ از ظرافت و تهاجمی بودن است. در حالی که طراحی استاندارد ممکن است آزاردهنده باشد، کیت رنگید دیزاین موفق می‌شود تا تعادلی ایجاد کند.
رئیس جمهور گفت: امروز نهاد خانواده با ترویج همجنسگرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد، مورد تهدید قرار گرفته است.
باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی برای محمد محبی دیگر حاضر به مذاکره با استقلال نیست.
پائولو مالدینی از میلان جدا شد و حالا این سؤال ایجاد شده که آیا گری کاردیناله مالک باشگاه می‌توانست بدتر از این هم در مورد قطع همکاری مالدینی با روسونری عمل کند؟
آدریانو گالیانی، مدیرعامل سابق میلان از پایان بلاتکلیفی یوونتوس ابراز خوشحالی کرد.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
یکی از زشت‌ترین مار‌های دنیا مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مار‌ها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می‌رسند. آن‌ها شبیه خرطوم فیل‌های بلند با چشم هستند.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
امام (ره) نیز در پیام ۸ ماده‌ای خود یکی از نکاتی که داشتند، مذمت از کسانی است که به حوزه دینی افراد سرک کشیده و خلاف داشته‌اند؛ لذا تکلیف کرده‌اند که تفحص در مسائل حوزه خصوصی افراد نشود. این نوع رفتار‌ها شکاف بین طبقاتی اجتماعی و بدبینی‌ها را افزایش می‌دهد که چنین پدیده‌ای از بی‌حجابی بدتر است. در حقیقت رویارو قرار دادن مردم از زشت‌ترین و ناصحیح‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری از رفتار ساپینتو نسبت به نیمکت تیمش انتقاد کرد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری از رفتار ساپینتو نسبت به نیمکت تیمش انتقاد کرد.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
تیم ملی برای نخستین‌بار با یک برند ایرانی راهی جام‌جهانی می‌شود. این خبر زمانی خوشحال‌کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت‌بخش از آب درمی‌آمد.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
اکنون وارد مرحله‌ای زشت‌تر شده‌ایم که در آن حمله فیزیکی علیه قانونگذاران و اعضای خانواده‌شان تبدیل به امری عادی می‌شود و «فرستادگان» خشونت و تعصب قدرت می‌گیرند.
ابوترابی‌فرد با بیان اینکه یزید در جامعه‌ای که در آن صحابه پیامبر حضور داشتند، حکومت می‌کرد و مردم را هم به بیعت با خود با زشت‌ترین ادبیات دعوت کرد، گفت: یزید در واقع دیکتاتوری اموی را بنیان نهاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ