نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نپتون دورترین سیاره از خورشید است؛ حدود ۳۰ برابر دورتر از فاصله زمین از خورشید. در این تصویر خیره‌کننده جیمز وب، ظاهر تار و شبح‌مانند این سیاره به‌دلیل متان موجود در اتمسفر است که نور فروسرخ را جذب می‌کند. ابر‌های مرتفع‌تر که بیشترین میزان جذب متان نپتون را دارند، به‌وضوح در تصویر مشخص هستند.
باشگاه الاهلی پس از جذب ریاض محرز به سراغ ستاره تیم ملی مراکش رفته است.
تیم ملی بسکتبال چین با یک بازیکن آمریکایی الاصل در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور پیدا می‌کند.
روزنامه ابولا در صفحه اول شماره امروز خود از ادامه تلاش میلان برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
یوونتوس قصد دارد برای جذب جانلوکا اسکاماکا، ستاره وستهم، به عنوان جانشین دوشان ولاهوویچ اقدام کند.
علاقه میلان به جذب طارمی از چند هفته قبل شایعاتی را پیرامون حضور این بازیکن در سن سیرو به همراه داشت. این موضوعی است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروزش به آن پرداخته و مدعی شده که شانس این ستاره ایرانی برای حضور در ترکیب میلان در فصل آینده افزایش پیدا کرده و میلان قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.
لاتزیو قصد دارد پیشنهادی را برای جذب آندره سیلوا، مهاجم سابق میلان، ارائه کند.
چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، به این باشگاه ارائه کند.
مدیران میلان قصد دارند پیشنهادی را برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، ارائه کنند.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
میلان که مذاکرات خود را با تعدادی از بازیکنان برای جذب آنها در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده بود، با جدایی مالدینی دچار چالش خواهد شد.
آرسنال قصد دارد برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با میلان و پاری سن ژرمن رقابت کند.
میلان قصد دارد پیشنهادی را برای جذب میسون گرین‌وود، بازیکن پرحاشیه منچستریونایتد، ارائه کند.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، در بشیکتاش هم با مشکل جدی مواجه شده اما هنوز فرصت حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد.
لیونل مسی و نیمار منتظر تصمیم مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند تا در خصوص آینده خود برنامه ریزی کنند.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان مذاکرات با آاس رم برای جذب نیکولو زانیو را آغاز کرده و احتمال انتقال این ستاره ایتالیایی به روسونری بالا است.
رئال مادرید علاقه ای به جذب رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان که در جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد خوبی داشته است، ندارد.
باشگاه چلسی به نظر می‌رسد از جذب مهدی طارمی دست بردار نیست و طبق گزارش‌ها در بازی اخیر پورتو با براگا که ستاره ایرانی بهترین بازیکن میدان شد نماینده خود را به پرتغال فرستاده بود.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی در فرصت باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم است و به این‌منظور رافائل لیائو از میلان را هدف گرفته است.
مدیران پاری سن ژرمن با رقم 15 میلیون یورو برای جذب رناتو سانچس، هدف پرتغالی باشگاه میلان، با لیل به توافق کامل رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ