برای پخت باقالی تازه نیاز به جدا کردن پوست آن نیست و می‌توان آن را با پوست تهیه کرد. اما اگر بخواهید، می‌توانید پوست باقالی را با روش بلانچ کردن که در مطالب قبلی آموزش کامل داده شد، خارج کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماکارونی از غذاهای پرطرفداری است که طرز تهیه آن خیلی راحت می‌باشد اما برخی از خانم‌ها اشتباهاتی را هنگام پخت ماکارانی انجام می‌دهند که در طعم آن موثر است.
اگر زمان اندکی برای پخت غذا دارید و همین طور مواد غذایی زیادی نیز در خانه برای درست کردن غذا ندارید اینجا بهترین جا برای شماست چرا که نحوه پخت یک پاستای سریع و لذیذ را خواهیم گفت.
طرز پخت دلمه ارمنی به دلمه ایرانی شباهت‌های زیادی دارد. بیشتر تفاوت‌هایش در انتخاب سبزی دلمه است. در ارمنستان طعم تره، جعفری، شوید، پیازچه، گشنیز، ترخون و مرزه حتما باید محسوس باشد.
مرغ روش‌های مختلفی برای پخت دارد یکی از روش‌ها مرغ زعفرانی است.
کوکو بدون نیاز به روغن یکی از روش‌های پخت کوکو است که برای پخت آن نیازی به سرخ کردن نیست و در این روش کوکو داخل فر پخته می‌شود.
چلو مرغ عربی یک غذای خوشمزه و اسپایسی است که برای پخت آن مرغ را با سسی مخصوص مزه‌دار می‌کنند و برنج با ادویه و کره پخته می‌شود که عطر بی‌نظیری دارد.
فلافل بدون نخود نوعی روش پخت فلافل است که در آن به جای نخود از دال عدس استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای خواص بسیار زیادی است.
ماکارونی از غذا‌های پرطرفداری است که طرز تهیه آن خیلی راحت می‌باشد، اما برخی از خانم‌ها اشتباهاتی را هنگام پخت ماکارانی انجام می‌دهند که در طعم آن موثر است.
برای درست کردن شله زرد زعفرانی مجلسی به مقدار زیاد باید نسبت‌ها را به ترتیب زیر زیاد کنید: مقدار شکر دو برابر برنج و مقدار آب پنج برابر برنج. اگر این نسبت را رعایت کنید می‌توانید هر میزان که شله زرد می‌خواهید را به خوبی عمل بیاورید.
مواد لازم برای پخت شیرینی را حتما باید به دمای اتاق رسیده باشند. اگر مواد را مستقیم از یخچال بیرون بیاورید و استفاده کنید، کیفیت شیرینی پایین می‌آید و خشک می‌شود.
مرغ کاری یا چیکن کاری یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که از ترکیب مرغ با ادویه کاری، فلفل، شیر و خامه تهیه می‌شود و بسیار خوش طعم و خوشمزه است.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
طرز تهیه شنیسل مرغ در یک برنامه تلویزیونی آموزش داده شد.
مرغ رستورانی یکی از روش‌های گوناگون پخت مرغ است که در آ مرغ با سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای و هویج طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.
پخت فسنجان از زمان‌های دور بین ایرانیان باب بود. فسنجان به ویژه در زمان قاجار غذایی اعیانی و شاهانه به حساب می‌آمد و بیشتر بر سفره درباریان و خانواده‌های متمول این غذا جای داشت.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
پخت مرغ با فر یکی از انواع طبخ مرغ است که در آن مرغ با روشی سالم و بدون نیاز به سرخ کردن و استفاده از روغن پخته می‌شود که بسیار خوشمزه و مجلسی است.
پیتزا ماهی‌تابه‌ای نوعی از پخت پیتزاست که تهیه آن نیازی به استفاده از فر ندارد و با صرف زمان کمی می‌توان این پیتزای خوشمزه را در منزل تهیه کرد.
سوپ قارچ یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که برای تهیه آن از ترکیب قارچ و مرغ با شیر و خامه استفاده می‌شود و یک سوپ غلیظ و مجلسی است.
کوکی از جمله شیرینی‌های خوشمزه و پرطرفدار است که دستور پخت ساده‌ای دارد. در این مطلب با طرز تهیه یک کوکی رژیمی خوشمزه و سالم همراه ما باشید.
کیک پیتزا یکی از روش‌های پخت پیتزاست که شبیه کیک است و طعم بسیار دلچسبی دارد. در این روش مواد با خمیر مخلوط و در فر پخته می‌شود.
مربای انگور یکی از انواع مرباهای خوشمزه ایرانی است که پخت آن نیازی به شکر ندارد و شیرینی آن همان شیرینی طبیعی میوه انگور است.
مرغ نمکی نوعی روش پخت مرغ است که در آن شکم مرغ را با مواد مختلف پر می‌کنند؛ سپس مرغ را روی نمک داغ طبخ می‌کنند، بدون اینکه مرغ شور شود.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ