مرغ کاری یا چیکن کاری یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که از ترکیب مرغ با ادویه کاری، فلفل، شیر و خامه تهیه می‌شود و بسیار خوش طعم و خوشمزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
شما می‌توانید نیمی از برنج را زعفرانی کنید و نیمی را ساده قرار دهید و روی مرغ ریخته و بگذارید تا پخته شود. برای پخت ته انداز مرغ با شوید حتما باید از شعله پخش کن استفاده کنید، زیرا باید مرغ با حرارت کم پخته و برشته شود. شما می‌توانید از هر قسمت مرغ که دوست دارید استفاده کنید.
برای درست‌کردن یک شنیتسل مرغ جذاب فقط کافی است جسارت استفاده از ادویه‌های مختلف را داشته باشید؛ همین.
اگر میهمانی در پیش دارید و دوست دارید با طبخ غذایی خوشمزه و متنوع، سلیقه خود را به رخ بکشید پس پیشنهاد این بخش مناسب شما خواهد بود. در این قسمت می‌خواهیم طرز تهیه مرغ طعم دار در فر که یکی از غذا‌های محبوب حتی در کشور‌های دیگر است را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
مرغ شکم پر گیلانی با مواد ترش و سبزی معطر تهیه می‌شود. اما نوع سبزی‌های محلی و خوش عطر آن با مازندران متفاوت است.
چلو مرغ شباهت زیادی به زرشک پلو با مرغ دارد، البته همانطور که اشاره شد در دستور تهیه چلو مرغ زعفرانی به جای استفاده از رب گوجه فرنگی از زعفران استفاده می‌شود. این دستور بیشتر در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل از این غذای خوشمزه و مجلسی می‌توانیم برای انواع مجالس و مهمانی‌های خود استفاده کنیم.
مرغ روش‌های مختلفی برای پخت دارد یکی از روش‌ها مرغ زعفرانی است.
چلو مرغ عربی یک غذای خوشمزه و اسپایسی است که برای پخت آن مرغ را با سسی مخصوص مزه‌دار می‌کنند و برنج با ادویه و کره پخته می‌شود که عطر بی‌نظیری دارد.
خورش مرغ و قارچ یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که به دلیل داشتن قارچ و مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است.
کوکو مرغ یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی است که برای تهیه آن از ترکیب مرغ پخته با زعفران، پیاز داغ، زرشک، تخم مرغ و... استفاده می‌شود.
مرغ با سس سماق یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با پیاز فراروان و سسی از سماق و رب انار داخل فر طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
پنینی یکی از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب مواد‌های مختلف مانند گوشت و مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان تست یا نان باگت می‌توانید تهیه کنید و برای شام یا نهار یا مهمانی‌ها و تولد‌ها این پنینی خوشمزه را آماده کنید.
سینه مرع شکم را می‌توانید در هر ابعاد که دوست دارید تهیه کنید و به همراه یک زرشک پلو خوشمزه سرو کنید. اگر دوست دارید در غذاهای خود تنوع غذایی ایجاد کنید سینه مرغ شکم پر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.
این غذای خوشمزه در تابه تهیه می‌شود و شما می‌توانید به همراه یک پلو خوشمزه یا سس گردو که در انتهای پست به شما آموزش داده شده است تهیه کنید.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
برگر مرغ و قارچ یکی از برگر‌های بسیار خوشمزه و ساده و رستورانی است.
گراتن مرغ و سیب زمینی یکی از انواع غذاهای مدرن و مجلسی است که از ترکیب سیب زمینی با مرغ، قارچ، پنیر پیتزا و سس بشامل تهیه می‌شود.
ته انداز مرغ با شوید یکی از پلو‌های مجلسی و خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید این مرغ خوشمزه را به همراه شوید پلو و سیب زمینی نگینی شده داخل قابلمه قرار دهید و بگذارید تا پخته شود.
مرغ رستورانی یکی از روش‌های گوناگون پخت مرغ است که در آ مرغ با سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای و هویج طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.
مرغ دودی نوعی روش طبخ مرغ است که در آن برای طعم‌دار کردن مرغ از دود زغال گداخته استفاده می‌شود و به همین دلیل مرغ طعمی خاص و خوشمزه خواهد داشت.
سالاد مرغ و انار یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با انار، ذرت، گردو و... تهیه شده است و برای پذیرایی در شب یلدا بسیار مناسب است.
مرغ با سس انار یکی از روش‌های متنوع طبخ مرغ است که در آن مرغ همراه با پیاز، رب انار و انار دانه شده طبخ می‌شود و غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است.
پخت مرغ با فر یکی از انواع طبخ مرغ است که در آن مرغ با روشی سالم و بدون نیاز به سرخ کردن و استفاده از روغن پخته می‌شود که بسیار خوشمزه و مجلسی است.
مرغ نمکی نوعی روش پخت مرغ است که در آن شکم مرغ را با مواد مختلف پر می‌کنند؛ سپس مرغ را روی نمک داغ طبخ می‌کنند، بدون اینکه مرغ شور شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ