روابط عمومی سازمان بنادر اعلام کرد مطلبی که با عنوان " گردشگری دریایی در حال نابودی است" در سرویس راه و مسکن منتشر شده است کذب بوده و معاون برنامه ریزی این سازمان چنین مصاحبه ای نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
برخی از مطالعات نشان می‌دهند که فعال سازی رفتاری در مدیریت آنهدونیا بهتر از درمان‌های استاندارد نیست. این ممکن است بدان خاطر باشد که ماهیت آنهدونیا شامل فقدان انگیزه است و شرکت در هر درمانی را برای بیماران دشوارتر می‌سازد حتی در اشکالی از درمان که ممکن است بیش‌ترین سود را برای آنان داشته باشد.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول حقیقی وارد شد؟
دامغان- سیل در روستای علی آباد مطلب خان دامغان خساراتی به اموال و خانه‌های مردم و ابنیه و راه‌ها وارد کرد.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
لیست تیم‌های خواهان مهدی طارمی هر روز بلند بالاتر از قبل می‌شود.
بیرانوند در خیابان منتهی به باشگاه پرسپولیس در محاصره هواداران قرار گرفته است.
نتایج یک مطالعه نشان داد شام دیرهنگام موجب افزایش قندخون و کاهش روند چربی سوزی می‌شود.
این متخصص گوش و حلق و بینی در خصوص علائم پولیپ بیان کرد: علائم آن، همان علائم سینوزیت مزمن است؛ یعنی طیف بسیاری از علائم را داراست که عمده علائم آن شامل گرفتگی بینی، ترشحات پشت حلق و گاهاً اگر پولیپ وسیع باشد احساس درد و فشار هم در ناحیه سینوس‌ها وجود دارد، و به خاطر گرفتگی بینی هم بیمار ممکن است دچار اختلالات بویایی شود.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد و پرونده وی رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع گردید.
مالک باشگاه سپیدرود رشت نسبت به موضوعات مطرح شده علیه خود به دفاع پرداخت و برخی مسائل را شفاف کرد.
گروهی از دانشمندان دانشگاه توهوکو کشف کرده‌اند که سفتی لثه بر خواص فیبروبلاست‌های لثه تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر احتمال وقوع التهاب و ایجاد مشکل در فیبر‌های لثه تأثیر می‌گذارد.
در مطلب زیر طرز تهیه کتلت به سبک تبریزی‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.
به گفته متخصصان، داشتن یک برنامه منظم و قابل پیش بینی شبانه یک عادت خواب سالم است. در حالی که نمی خواهید در ساعات بعدازظهر کار خیلی نیروبخش انجام دهید، بسیاری از حرکات یوگا می توانند به بدن شما کمک کنند که زمان استراحت فرا رسیده است.
با ترک کردن سیگار می توانید گام بلندی به سمت سلامت خود و دور کردن عزیزانتان از دود سیگار و افزایش عمر بردارید اما هوس و یا اصرار به استعمال دخانیات می تواند بسیار قدرتمند باشد.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
تنهایی، احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می‌کنند، اما با گام‌های بسیار ساده می‌توان این احساس را از خود دور نگه داشت.
در مطلب زیر روایتی از زبان مردی که شهید حاج قاسم سلیمانی را غسل و کفن کرد می‌خوانید.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگار نه تنها به سلامت ریه و قلب آسیب می‌رساند، بلکه احتمال از دست دادن حافظه و سردرگمی در میانسالی را افزایش می‌دهد.
این مطلب راجع راهکارهای مناسب ایجاد علاقه به درس در دانش‌آموزان ابتدایی است که پیشنهاد می‌شود برای دانستن نکات مهم در این زمینه، مطالعه آن را از دست ندهید.
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
این مطلب، گزارشی است از آنچه شاهد آن بودم، جایی‌که سرت را به‌جای دوربین تلویزیون به هر سوي كه مي‌خواهي مي چرخاني و با چشمانت آنچه را كه مايلي مي‌بيني! و آنچه را كه بايد مي شنوي!
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ