رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز یک خودروی وانت پس از شکستن درخت و ورود به پیاده رو با عابر پیاده ۱۸ ساله برخورد کرده و باعث فوت وی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس راه راهور فراجا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.
مرد شماره دو رنکینگ جهانی از حضور در اولین مسترز پیش از یو اس اوپن کناره‌گیری کرد.
تامارا رومانوک در سال ۲۰۱۹ میلادی سال‌ها پس از ابتلا به آنسفالومیلیت میالژیک (نشانگان خستگی مزمن) که او را در حالتی از درد و خستگی مزمن در بستر نگه داشته بود رویدادی "معجزه آسا" را تجربه کرد. او پس از مصرف آنتی بیوتیک‌های تجویز شده برای درمان عفونت جداگانه بهبودی کوتاه مدتی را در علائم آنسفالومیلیت میالژیک تجربه کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز صبح به تمرین ریکاوری پرداختند.
هنگامی که گشاد شدن رگ‌های بدن با تعریق همراه می‌شود که خود روشی برای خنک کردن بدن است، ممکن است شما سریع‌تر دچار کم آبی شوید و در نتیجه این باعث افزایش خستگی می‌شود.
آهن منبع انرژی خاموشی است که تخمین زده می‌شود از هر هفت زن یک نفر و از هر ۲۰ مرد یک نفر به درجاتی به کم‌خونی ناشی از فقر آهن مبتلا است. بهترین منبع غذایی آهن گوشت قرمز است، اما به دلایل بهداشتی و اخلاقی، بسیاری از ما سعی در کاهش مصرف آن داریم.
پرسپولیس در سال جدید 9 بازی انجام داده و به 9 پیروزی دست یافته تا رکورد ویژه ای را به نام خود کند.
تصویری از خستگی آتش‌نشان بعد از اطفای آتش‌سوزی بزرگ امروز تهران را مشاهده کنید.
احساس خستگی دائمی می‌تواند تأثیر منفی بر همه چیز در زندگی شما داشته باشد. اگر از آن رنج می‌برید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید.
یکی از دلایلی که باعث شد فولاد نمایش همیشگی خود را مقابل ذوب‌آهن داشته باشد، ارتفاع اصفهان و خستگی بازیکنان این تیم بود.
عملکرد ضعیف ویرجیل فن‌دایک در جریان تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال، سؤال‌هایی را درباره‌ این بازیکن هلندی ایجاد کرد.
ژاوی که حس می کرد بازیکنان بارسا کاملا خسته و بی‌انگیزه هستند، به آنها 72 ساعت مرخصی داد تا سرحال تر برای 10 هفته باقیمانده لالیگا برگردند.
اگر به خستگی مزمن مبتلا هستید، می‌توانید با رژیم غذایی مناسب درمان سندرم خستگی مزمن، مشکل‌تان را برطرف کنید.
اغلب افراد مسنی که دچار خستگی هستند فعالیت خود را متوقف می‌کنند که منجر به از دست دادن عضلات و خستگی بیشترشان می‌شود.
خستگی بهاری یک حالت خلقی گذرا و طبیعی است که اغلب در قالب علائم جسمانی و گاهی علائم روانی ظاهر می‌شود؛ کمبود انرژی، تنبلی، ضعف، نیاز شدید به خواب (با وجود خواب کافی)، سردرد، درد در ناحیه مفاصل و در برخی موارد احساس ناامیدی و بی‌انگیزگی از شایع‌ترین علائم خستگی بهاری هستند.
یکی از انواع خستگی، خستگی هورمونی است. همانطور که هورمون‌ها نقش مهمی در سطح انرژی بدن بازی می‌کنند. در زنان، زمانی که هورمون‌های استروژن و تستوسترون پس از تخمک‌گذاری، حدود روز‌های ۱۲ تا ۱۴ سیکل قاعدگی، کاهش می‌یابند، احساس خستگی بیشتری می‌کنند. سطح هورمون آرام بخش پروژسترون نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود احساس بی حالی بیشتری داشته باشید.
اغلب توانایی ما برای درست فکر کردن تحت تاثیر خستگی ذهنی و مغزی قرار می‌گیرد که می‌تواند بر هر جنبه‌ای از زندگی تاثیر بگذارد.
هافبک موثر ترکیب فولاد بار دیگر با دوندگی‌های بی‌امانش در میانه میدان قرمزها درخشید.
کاپیتان تیم‌ملی هم که باشی، آغوش پدر جایی است که برای خستگی در کردن به آن پناه می‌بری.
اصطلاح خستگی ناشی از بحران برای توصیف نوعی فرسودگی روانی به کار می‌رود که به‌سبب استرس مزمن ناشی از وقایع تنش‌زا ایجاد می‌شود. این مسئله هنوز از نظر پزشکی تأیید نشده است، اما افرادی که دچار عارضه خستگی پس از بحران می‌شوند ممکن است علائم جسمی یا روانی بسیار جدی داشته باشند.
محققان عوامل مرتبط با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگاهی را بررسی کردند. آن‌ها تاثیر خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل، ترکیب غذایی صبحانه و سطح قند خون بعد از صبحانه را بر هوشیاری صبحگاهی ارزیابی کردند.
در روزی که ارلینگ هالند چندان آماده نبود، منچسترسیتی شکست غیرمنتظره ای را برابر برنتفورد تجربه کرد.
خستگی مزمن در تمام بدن گسترش پیدا کرده و باعث کاهش فعالیت بدنی، توان و افت عملکرد فرد شده و در زندگی روزمره وی اختلال ایجاد می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 0-0 با کپنهاگن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ