اغلب توانایی ما برای درست فکر کردن تحت تاثیر خستگی ذهنی و مغزی قرار می‌گیرد که می‌تواند بر هر جنبه‌ای از زندگی تاثیر بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای جلوگیری از گرمازدگی، مهمترین اقدام این است که به میزان کافی مایعات خنک بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است؛ اما، نوشیدنی‌های ورزشی کم قند بویژه برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از تعریق بیش از حد شوند.
«پرسش من اقتصاددان، از آقای فرزین این است که اگر قرار است تورم کاهش پیدا کند دقیقا به چه مکانیسم‌ها و راهکار‌هایی فکر شده است؟ اگر مخارج دولت افزایش پیدا کند، بانک مرکزی نیز دستور دولت را اجرا و اسکناس چاپ کند که کسری بودجه جبران شود، چه باید کرد؟ این که بانک مرکزی بتواند تورم را کاهش دهد، باعث خوشحالی است، اما چنین تصمیماتی به یک بانک مرکزی مستقل و مقتدر نیاز دارد.»
در این مطلب اینفوگرافی راهکار‌هایی که برای سلامت روده مفیدن را مشاهده می‌کنید. میوه ها، سبزیجات، لوبیاها، چای و قهوه سرشار از فلاونوئید‌های تقویت کننده روده هستند. لوبیا، نخود فرنگی، غلات کامل، آجیل ها، دانه‌ها و میوه‌ها سرشار از فیبر هستند، که به از بین بردن سموم کمک می‌کنند.
هوا در حال گرم شدن است و دوباره دردسر بوی بدپا دارد فراگیر می‌شود. کافی است در روز‌های گرم چندساعتی بیرون باشیم تا هم پای‌مان بوی بدی بگیرد، هم کفش‌های‌مان تا مدت‌ها درگیر این اتفاق آزاردهنده باشد، اما برای رفع این دردسر چه کار می‌شود کرد؟
برای اینکه روغن موقع سرخ کردن مواد غذایی کف نکند و یا کمتر کف کند راهکار‌هایی وجود دارد که در زیر می‌خوانید.
اگر شغلتان به گونه‌ای است که به طور دائم باید از نمایشگر‌های دیحیتالی استفاده کنید از قانون ۲۰ – ۲۰ استفاده کنید: هر ۲۰ دقیقه با بستن چشم‌ها و نفس‌های عمیق ۲۰ ثانیه استراحت کنید. هنگامی که چشمان خود را می‌بندید سطح چشم را روان کاری و تنظیم مجدد می‌کنید.
اگر خاک گیاهان آپارتمانی شما کپک یا شوره می‌زند، اصلا نگران نباشید، چون راهکار‌هایی برای خلاص شدن از این مشکل وجود دارد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کابینت یا مبلمان چوبی شما خیس شده باشد، اما نگران نباشید، چون راهکار‌هایی برای از بین بردن و ترمیم لکه‌های آب روی چوب وجود دارد.
پزشکان برای جلوگیری از کسلی و سنگینی سر دل پس از افطار، راهکار‌هایی برای روزه داران در نظر گرفتند.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
محققان دریافتند با سه عامل مهم ورزش، خواب مناسب و کافی شبانه و صرف صبحانه سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده و قند محدود می‌توانید احساس بی‌حالی را از خود دور کنید.
اگر تلخی بادمجان همیشه مزه غذاهایتان را بد می‌کند، راهکار‌هایی که در این مطلب گفته‌ایم را به کار گیرید و تلخی بادمجان‌ها را بگیرید.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
لب‌های شما غدد چربی ندارند و تقریبا همیشه در معرض عناصر هستند؛ بنابراین اگر از آن‌ها مراقبت نکنید، بهای آن را خواهید پرداخت. برای ایمن نگه داشتن آن‌ها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
صحبت کردن با خودتان کاملا طبیعی و سالم است. چه با صدای بلند باشد و چه در ذهن شما، خودگویی به افراد کمک می‌کند تا به طور ناخودآگاه احساسات خود را پردازش کنند، در مورد مشکلات فکر کنند و هنگام تصمیم گیری گزینه‌ها را بسنجند. در اینجا ما نکاتی را بررسی کرده ایم که چگونه صحبت با خودتان را تمام کنید!
هرساله در پاییز و زمستان با سرد شدن هوا، احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزای فصلی نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین لازم است با راهکار‌هایی سیستم ایمنی بدن را در برابر این بیماری‌ها تقویت کرد.
استرس در حالت عادی می‌تواند به عنوان یک موتور محرکه عمل کند. اما به شرطی که میزان آن در حد نرمال باشد، استرسی که شما را به سمت جلو حرکت دهد بدون اینکه آرامش روحی و روانی زندگی عادی را مختل کند لازمه‌ی زندگی است.
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، به ارائه راهکار‌هایی برای مصون ماندن از عوارض آلودگی هوا پرداخت.
محسن هاشمی گفت: این روز‌ها حال مردم به هیچ‌وجه خوب نیست و باید راهکار‌هایی پیدا کرد که از طریق آن بتوان حال مردم را خوش کرد. در وهله نخست، اگر اشتباهی در کشور صورت می‌گیرد باید در خصوص آن پاسخگویی و عذرخواهی صورت بگیرد. اینکه اشتباهی صورت گیرد، بعد برخی افراد و جریانات بخواهند با قاطعیت از اشتباه دفاع کنند، غلط است.
بی اشتهایی می‌تواند منجر به بروز علائم شدیدی مانند توقف رشد، تحلیل استخوان، آسیب به اندام‌های اصلی مانند قلب و حتی مرگ شود. کودک مبتلا به بی اشتهایی ممکن است گرسنگی خود را ابراز نکند یا در زمان معین به اندازه کافی مواد غذایی مصرف نکند.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.
نوعی باکتری به نام «بِرِوی باکتریا» نیز باعث ایجاد بوی بد پا می‌شود. این نوع باکتری‌ها پوست مرده پای ما را می‌خورند و گازی تولید می‌کنند که بوی ترش خاصی دارد. پنیر سازان اغلب این باکتری را به سطح پنیر اضافه می‌کنند تا بافت و طعم آن ایجاد شود. این موضوع توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از پنیر‌ها بوی پا می‌دهند و پا‌ها بوی پنیر می‌دهند!
حمزه علی‌نیا، متخصص روماتولوژی گفت: برای کاهش درد رماتیسم مفصلی اولین هدف کاستن از شدت التهاب است، التهاب ممکن است دردی تیز و کوتاه‌مدت یا دردی بلندمدت و گنگ ایجاد کند، دلیل دیگر برای بروز درد مزمن در مبتلایان به رماتیسم مفصلی فرسایش شدید مفاصل است که طی زمان ایجاد می‌شود.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ