قاسمی گفت: همه اعضای این باند با هماهنگی قضائی، دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات و اعتراف آنان به جرایم ارتکابی، محتوا‌های مجرمانه از صفحات اینترنتی در اختیار آنان حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
عضو اتاق ایران گفت: اگرچه ثبت چک‌های صیادی، صدور چک‌های بی محل را کنترل کرد اما اگر شرکت، اعضای هیأت مدیره و یا ذی نفعان چکی صادر کنند که فاقد موجودی باشد کلیه حساب‌های شرکت مسدود می‌شود.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
مجید نظرزاده با ابتکار و ایده خلاقانه و از طریق آزمون و خطا در باغچه کوچک خانه‌اش، توانسته رؤیا‌هایی بزرگ را شکل بدهد و حتی کارخانه تولید کود ارگانیک راه‌اندازی کند. چرا که علاوه بر وجود انواع گیاهان، نوعی از کرم‌های خاکی در باغچه وجود دارد که به جز تولید کود، باعث شده اعضای این خانواده هیچ زباله تری نداشته و مخزن زباله‌شان همیشه خالی از پسماند باشد.
دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از دستگیری اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشور خارجی بودند، خبر داد.
تولد نوزاد تغییراتی جدی بر زندگی همه اعضای خانواده به ویژه مادر می‌گذارد. برخی از مادران هیچ‌گاه نمی‌خواهند به گذشته و دوران پس از زایمانشان فکر کنند و تجربه‌ای تلخ همیشه در ذهن آن‌ها ثبت شده است. ممکن است احساس ناراحتی، غمگینی، اضطراب، سرخوردگی یا افسردگی داشته باشند و حتی در مواقع شدیدتر دچار سایکوز یا روان‌پریشی شوند.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
گفتگو با یکی از اعضای باند ۶ نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آن‌ها می‌کردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی باند کلاهبرداری احشام و دام سمنان در استان قزوین خبر داد و گفت: این باند ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری داشته است.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
بانک مرکزی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن» موضوع قانون جهش تولید مسکن مصوب سال ۱۴۰۰ را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید سالانه ۲۰ درصد تسهیلات خود را به ساخت مسکن بدهند که در حال حاضر برخی بانک ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری نمی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ