باشگاه پرسپولیس با توجه به آغاز روند خصوصی‌سازی که فاز یکم آن به مرحله اجرا در آمد نسبت به راه‌اندازی اداره سهام باشگاه اقدام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حق رای 60 درصد سهام بانک به وزارت اقتصاد و دارایی منتقل شده و این به معنای مالکیت و یا انحلال نیست.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
رییس اداره پیشگیری ازناهنجاری‌ها وارتقاء سلامت بازارسرمایه سازمان بورس واوراق بهادار ازاتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مربوط به تخلف برخی ازناشران اوراق بهادار با موضوع عدم پرداخت سودسهام خبر داد.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
دهدشت_ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: ۲۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی متعلق به شرکت های دانش بنیان و نوآور است.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در افزایش سرمایه از محل سهام جایزه که در آن درصد افزایش سرمایه بیش از ۲۰۰ درصد باشد، نماد شرکت تا ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها بسته می‌ماند.
رئیس اداره انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از سهم ٠.٢٨ درصدی ساختمان‌های شهرداری تهران از مصرف گاز شهر تهران بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده خبر داد.
رئیس اداره انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از سهم ٠.٢٨ درصدی ساختمان‌های شهرداری تهران از مصرف گاز شهر تهران بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده خبر داد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
اهواز- طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوای ماهشهر و اهواز به ترتیب به عنوان اولین شهر آلوده و نخستین کلان‌شهر آلوده ایران گزارش شده است.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با توجه به آغاز روند خصوصی‌سازی که فاز یکم آن به مرحله اجرا درآمد نسبت به راه‌اندازی اداره سهام باشگاه اقدام کرد.
صابر کاظمی با انگیزه های بازگشت به ترکیب شروع کننده تیم ملی در تمرینات حاضر است.
کارل هاینس رومنیگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از ولخرجی این باشگاه برای جذب سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.
وزیر خارجه دولت دموکرات بایدن اعلام کرد: «پس از مرگ الظواهری، جهان مکان امن‌تری است و ایالات متحده به اقدامات قاطعانه علیه کسانی که کشور، مردم ما یا متحدان و شرکای ما را تهدید می‌کنند، ادامه خواهد داد».
سازمان اورژانس کشور هم مانند دیگر دستگاه های خدمات رسان در ماه محرم تمهیداتی برای برگزاری مراسمات این ماه دارد که حضور تکنسین های اورژانس در هئیات از جمله این موارد است.
کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به جزییات سود سال ۹۹ سهام عدالت اشاره کرد و گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی از مشکلات قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، این سود در اسفند ماه امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.
شرکت شاهد (سهامی عام) با موافقت امام خمینی (ره) و با سرمایه اولیه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و با انجام برنامه ریزی جامع متکی بر همکاری و همفکری معنوی تمام ارگان‌ها و نهاد‌های مسئول در سال ۱۳۶۳ از سوی مسئولین بنیاد شهید تاسیس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ