سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل در چند ولایت افغانستان با مردم این کشور ابراز همدردی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهادت عموی ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
باشگاه صنعت نفت در تقدیر از ابراز همدردی جامعه فوتبال، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
مشاور سیاسی فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در اظهاراتی عجیب ضمن ابراز همدردی با رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را تروریستی خواند.
حجت الاسلام رئیسی در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان، جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور را در حادثه ریزش بهمن تسلیت گفت.
ساکنان جولان اشغالی با زلزله زدگان سوری ابراز همدردی کردند.
سیداحمدرضا دستغیب طی پیام‌های جداگانه به روسای دیوان محاسبات کشورهای ترکیه و سوریه از وقوع زلزله در این کشورها ابراز تاسف کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی وقوع زلزله در سوریه در پیامی به رئیس جمهوری این کشور با دولت و ملت سوریه ابراز همدردی کرد.
دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی در تماس تلفنی با همتای سوری خود، با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پی وقوع زلزله شدید در سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور ابراز همدردی کرد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با قربانیان زلزله ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.
در پی وقوع زلزله شدید در ترکیه و سوریه مقامات عراق با مردم این دو کشور ابراز همدردی کردند.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای به زلزله ویرانگر در ترکیه و سوریه واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار پیامی با زلزله‌زدگان آذربایجان و شهر خوی با خانواده های مصیبت‌دیده ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال وقوع زلزله در اندونزی ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور در حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه در روسیه با خانواده‌های جان باختگان، مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در پاکستان که منجر به جان باختن تعدادی از پرسنل ارتش این کشور شد، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سانحه ناگوار تصادف روز گذشته خودرو حامل زائران ایرانی در عراق مراتب تسلیت و همدردی عمیق وزارت خارجه را به خانواده‌های جانباختگان اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ