پاسگاه این باند در فاصله ۵۰۰ متری از خانه رئیس پلیس محلی برپا شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده پاسگاه پلیس راه اق قلا گرگان گفت: گشت کنترل نامحسوس پلیس شبانه روز بر رفتار و اعمال رانندگان قانون گزیر ناظر است.
تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی با به‌کارگیری سامانه‌های موشکی و راداری در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.
ارتش پاکستان امروز از حمله افراد مسلح به یک پاسگاه امنیتی در پاکستان و کشته شدن ۲ نظامی این کشور خبر داد.
هفته قبل نیز فرمانده پاسگاه مرزی ساسولی توسط عناصر طالبان به شهادت رسیده بود.
ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش‌هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. منبع: صابرین پلاس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرهنگ دوم «محمد رضا اسدالهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه بامداد امروز حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سمت پاسگاه نعمت‌آباد يك‌جا اجاره كردم ضايعات كاغذ و كارتن خريد و فروش مي‌كنم. اما خرج من درنمي‌آيد.
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
سرهنگ فروغی با اشاره به موضع گیری و انجام اقدامات تامینی پلیس در این راستا گفت: متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه یکی از ماموران جان برکف انتظامی مجروح شده است.
منابع عراقی از تصمیم نیروهای مرزبانی این کشور برای ایجاد 200 پاسگاه نظامی در مناطق مرزی اقلیم کردستان با ایران و ترکیه خبر دادند.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
ساعتی پیش افراد سرنشین یک پژو ۴۰۵ به ماموران پاسگاه چشمه زیارت زاهدان که در حال گشت زنی در حوزه‌ی استحفاظی خود بودند حمله کردند.
اردبیل- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که رژیم جعلی صهیونیستی در همسایگی ما و کشورهای پیرامونی پایگاه نظامی و اطلاعاتی داشته باشد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را تشریح کرد.
زاهدان- حمله یک گروه تروریستی به پاسگاه قطار خنجک در مرکز سیستان و بلوچستان ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
یک منبع آگاه گفت: شامگاه شنبه یک گروه تروریستی قصد تصرف پاسگاه قطار خنجک زاهدان را داشت که این حرکت آنها ناکام ماند.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ