بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته قبل نیز فرمانده پاسگاه مرزی ساسولی توسط عناصر طالبان به شهادت رسیده بود.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه اعلام کرد که طی عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، «ایاد الحسنی» مسئول بخش عملیات جنبش جهاد اسلامی را در غرب غزه ترور کرده است.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی، امروز  در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.
در ادامه جنایت‌های روزهای اخیر رژیم صهیونیستی، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند دقایقی پیش معاون فرمانده نیروی موشکی گردان‌های سرایا القدس در نوار غزه به شهادت رسیده است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرهنگ دوم «محمد رضا اسدالهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه بامداد امروز حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این سه فرمانده «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال نوار غزه و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری بودند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان به شهادت رسید.
در این حادثه سیدعلی موسوی، فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. وی دقایقی پیش در پی شدت جراحت در بیمارستان به شهادت رسید.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.
وبگاه شهاب نیوز خبر شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در شهر نابلس را تایید کرد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ