هواداران رم آنتونی تیلور را هنگام ورود به فرودگاه بین المللی بوداپست پس از فینال لیگ اروپا مورد حمله قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
رودریگو، ستاره جوان رئال مادرید، از بازی در نوک خط حمله تیمش ابراز رضایت کرد.
حمایت از وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید، پس از حمله نژادپرستانه طرفداران والنسیا سوژه اصلی روزنامه‌های اصلی اسپانیاست.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
برخی از تحلیلگران از این بیم دارند که کمپین آزار و اذیت آنلاین، برای هموار کردن راه برای حمله طراحی شده باشد. واعظ می‏گوید: «در آستانه جنگ عراق، جامعه مهاجر عراق موقعیت خوبی در تلاش برای اضافه کردن جزئیات به بحث سیاست نداشت یا طرفدار مداخله نظامی ایالات متحده بود. در میان ایرانیان خارج از کشور هنوز این موضوع صادق نیست.» واعظ نگران است که ممکن است این تحول به‌زودی رخ دهد.
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.
پس از پایان دیدار ناپل و اینتراخت فرانکفورت هواداران میزبان به سمت اتوبوس حامل طرفداران آلمانی حمله کردند.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
رویترز خبر داد که طرفداران بولسونارو، به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و کنگره ملی این کشور حمله کرده و وارد آنها شده اند.
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در توییتی اعلام کرد کارشناسان آی تی این پارلمان در حال محافظت از سیستم‌ها و مقابله با این حمله هستند که یک گروه هکری طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک تمام نشده بود که حمله طرفداران تیم استقلال به سرمربی استقلالی تیم اراک آغاز شد.
طرفداران افراطی ترامپ روز ششم ژانویه ۲۰۲۱ میلادی و اندکی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند تا شاید بتوانند نتایج این انتخابات را برهم بزنند.
دفاع طارمی از خودش مقابل حمله مجدد طرفداران اسپورتینگ
رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و طرفدارانش، از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد.
طرفداران رضا پهلوی از اینکه یک شاعر بزرگ، از پهلوی‌ها بیزار بوده‌ است و با اشعارش همراه انقلاب شده و اکنون در جمهوری اسلامی مرگ او یک ضایعه فرهنگی شمرده شده‌است، ناراحتند. آن‌ها سایه را «خائن»، «فریب خورده» و «نوکر صفت» نامیده‌اند.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ