مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین هم با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و چین در چند ماه آینده، گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساری- روند اجرا و تکمیل پروژه زباله‌سوزی ساری با ورود جهادی بچه‌های بسیجی شتاب گرفته و این کلان پروژه روز به روز به افتتاح نزدیک می‌شود.
سرپرست حجاج ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد و خوارستار احقاق حقوق حجاج ایرانی شد.
ترسیم صلحی با تم اقتصادی و به صفر رساندن تنش‌های امنیتی، نیازمند ورود با تم تنش‌زدایی و تمرکز بر همکاری‌های اقتصادی است. ما حالا با فضایی مواجه شده‌ایم که در آن همکاری، منافع مشترک اقتصادی، تجارت، افزایش مناسبات دیپلماتیک بر تنش‌های امنیتی اولویت دارد. در این بستر الزامات جدید مطرح است و ضرورت‌های جدید
بایر لورکوزن به روند فوق‌العاده‌اش طی دو ماه و نیم اخیر پایان داد و مقابل کُلن شکست خورد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روند به چرخه پروازی برگشتن هواپیما‌ها توضیح داد: پیش از تعطیلات نوروزی، دوره‌های چک سنگین هواپیماست و بخش فنی ایرلاین‌ها تلاش کردند هواپیما‌ها را به نوروزی برسانند و این اتفاق هم افتاد.
شرکت‌های پتروشیمی برای تولید هیدروژن در ایران همسو با روند جهانی تولید این سوخت سرمایه‌گذاری می‌کنند.
روند امداد و نجات زلزله سوری در حلب و لاذقیه در حالی ادامه دارد که گروههای مسلحی که در ادلب هستند اجازه ورود کمک ها از مجرای دولت سوریه را نمی دهند.
ورود مهاجم برزیلی گل‌گهر به زمین روند بازی را برای این تیم تغییر داد.
روند ورود پول حقیقی به بورس نشان می‌دهد امروز 721 میلیارد تومان وارد بورس شده است که نسبت به روز چهارشنبه 14 دی، رشد‌ قابل توجهی داشته است.
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
یک هیئت عالی رتبه امنیتی عراقی امروز سه شنبه برای پیگیری روند اوضاع امنیتی، عازم بصره شد.
منابع صهیونیستی علت پشت پرده ورود دوباره تشکیلات خودگردان به روند سرکوب فلسطینی ها در کرانه باختری، را اعلام کردند.
مصطفی محبی مجد کارشناس بازار سهام گفت: تحلیلگران بازار سهام متفق القول هستنند که بازار سهام بسیار ارزنده است و این امر موجب شده است تا جذابیت بازار سهام افزایش یابد. ضمن این که p.e بازار سهام نیز روند کاهشی دارد و به نقطه خیلی خوبی رسیده است، با این حال شاهد هستیم که ورود پول به بازار سهام کم است و این موضوع موجب شده است تا شاخص کل بورس درجا بزند.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، گفت: عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود؛ هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند گفت که عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
روند ورود شرکت آلمانی به مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک متوقف شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهای غربی با ورود ایران به فناوری‌های نوین و نوظهور به دلیل اینکه ما را در رأس هرم کشورهای قدرت ساز قرار می‌دهد؛ مخالف هستند.
در روز هفتم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، ورزشکاران ایرانی در 9 رشته به مصاف رقبای خود می روند.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ