تیم باشگاه آبی پوشان همدان قهرمان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور جام کوثر یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
تیم هاکی روی چمن بانوان همدان با شکست آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی مسابقات کشوری را به دست آورد.
ژوزه مورایس شب گذشته به آرامی و با احترام در مورد قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر صحبت کرد.
پر‌سپولیس بعد از دو روز استراحت امروز ۷۵ دقیقه تمرین کرد و سرمربی سرخ‌ها بازیکنانش را برای کسب دومین قهرمانی فصل آماده می‌کند.
تیم شباب الاهلی امارات با شکست بنی یاس در هفته بیست و سوم لیگ امارات، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور شد.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر این تیم برنده دربی شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
حالا این منچستر سیتی است که باید سرنوشت قهرمانی در لیگ جزیره را تعیین کند.
آرمان گهر شب گذشته در مصاف با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا در فصلی که مشکلات مالی در این تیم آزار دهنده بوده در جدول بازی های لیگ یک باقی بماند.
مصاف استقلال ملاثانی – شهرداری همدان از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بانتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
لیگ دیسک طلایی فریزبی قهرمانی کشور با حضور ۹ تیم از هشت استان کشور در گرگان برگزار و با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید و پسران همدانی برای پنجمین سال متوالی به این عنوان شایسته دست یافتند.
تیم چادر ملو با پیروزی در بازی این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به جمع مدعیان نزدیک شد.
خلیج فارس ماهشهر با گل پنالتی رحیم زهیوی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به مدت دو روز در همدان پیگیری و با قهرمانی تیم هتل باباطاهر به پایان رسید.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: متاسفانه باشگاه‌های ضعیف ما فکر می‌کنند همان سال اول دوم باید قهرمان لیگ شوند، اما باید اولویت باشگاه‌ها بازیکن‌سازی باشد.
تیم باشگاه آبی پوشان همدان قهرمان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور جام کوثر یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ