رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان اوراق تسویه می‌شود که فشار زیادی به دولت می‌آورد و اگر نبود می‌توانستیم خرج مصارف دیگری در استان‌ها کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
مدیر دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال از افتتاح سوپراپلیکیشن این باشگاه طی روزهای آینده خبر داد.
بسیاری از زنان در حوالی دوره ماهانه خود سردرد‌های میگرنی را تجربه می‌کنند و اکنون محققان سرنخی در مورد علت آن دارند.
اجاره بها یک واحد آپارتمان در محدوده بریانک حداقل ماهیانه یک میلیون تومان و پول پیش ۲۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده هفت حوض حداکثر ۱۵ میلیون تومان با پیش پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.
بررسی صفحه‌های واینر‌های که بعد از فیلیتر اینستاگرام پست گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بازه شهریورماه، پیش از فیلتر اینستاگرام، تعداد بازدید ماهانه حسن ریوندی با ۱۹ میلیون فالوئر بیش از ۱۵ میلیون بوده که بعد از فیلترینگ، به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید رسید؛ یعنی ۷۶ درصد کاهش داشته است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده میرداماد حداکثر ۳۶ میلیون تومان با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۰الی ۹۰متری در منطقه پیروزی در محله شهدا حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۵ الی ۱۰۶ متری در منطقه غرب تهران حدود ۳ میلیون الی ۲۴ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
رشد ماهانه پایه پولی در ۱۵ ماه ابتدایی دولت رئیسی ۲.۳۳ درصد برآورد شده است. این در حالیست که میانگین رشد ماهانه این متغیر در دوازده ماه منتهی به اینکه رئیسی دولت را تحویل بگیرد ۲.۹ درصد بوده است. در آن سمت نیز رشد ماهانه پایه پولی در پانزده ماه ابتدایی دولت روحانی ۱.۱۳ درصد بوده؛ در حالی که در یک سال قبل از روحانی میانگین رشد ماهانه این متغیر ۱.۵ درصد بوده است.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
وزیر ارتباطات با اشاره به اقبال هموطنان به شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: فعالیت پیام رسان روبیکا به ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است؛ ایتا ۱۵ میلیون کاربر ماهانه، بله و سروش پلاس حدود ۹.۵ میلیون کاربر ماهانه دارند.
وزیر ارتباطات با اشاره به استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود ۲۶ میلیون، ایتا به حدود ۱۵ میلیون و بله و سروش نیز به حدود ۹ میلیون رسیده است.
پیش از رقابت‌های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت‌ها تا رقابت‌های جهانی سال آینده را داده بود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک شرکت هواپیمایی از پروازهای چارتری ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته است.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۳۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۷ هزار و ۸۶۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ