دبیر شورای سیاستگذاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه با اشاره به هویت ملی ایرانیان گفت:بزرگترین سرمایه فرهنگی خانواده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
در کشور‌های توسعه نیافته، متاسفانه و با دادن فرصت به این جماعت و ایجاد زمینه برای رشد و نموّ «شبه علم» و «شبه فرهنگ»، راهی برای افراد خلاق و مبتکران کارآفرین و کوشا باز نمی‌ماند جز مهاجرت یا انزوا و افسردگی که بیماری شایع و رایج در جهان توسعه نایافته است. توسعه نیافتگی و نتایج اندوهبار آن یک واقعیت است و ما باید درک کنیم که بزرگترین سرمایه یک ملت، یک کشور، یک جامعه، نیروی انسانی سالم و نیرومند، خلاق و اخلاقی، پرورش یافته، صاحب دانش و بافرهنگ است.
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
مردم بزرگترین سرمایه کشورند، و ایران سرشار از ظرفیت‌های معنوی و مادی برای برخورداری از وضعیت بهتر است، از آغاز سال نو با گام‌هایی نو نشان دهیم که راه آینده می‌تواند باز شود و باز باشد.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس اولین جلسه معارفه شرکت انتخاب الکترونیک آرمان چهارشنبه ۵ بهمن برگزار گردید و شنبه ۸ بهمن دومین جلسه انجام می‌پذیرد و عرضه اولیه این نماد به زودی در بازار سرمایه انجام خواهد شد.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
رئیس جمهور روسیه حجم بالای سرمایه گذاری این کشور در قزاقستان را نوید بخش توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور دانست.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست جمهوری گفت: کمتر از ۵ سال آینده شرکت‌های دانش بنیان مشتریان بزرگ بانک‌ها هستند و آنها تصمیم می‌گیرند کجا سرمایه گذاری کنند.
بعد از سه روز رقابت بر سر خرید بلوک فارس سرانجام این سرمایه گذاری اهداف بود که توانست مچ شتران را بخواباند و فارس را قبضه مدیریتی کند. ارزش این معامله چقدر بود؟
کرمان - برای نخستین بار در سطح ملی شهرک زنجیره سامانه تبدیل انرژی خورشیدی به الکترونیکی «فتو ولتائیک» با سرمایه ۲۵ میلیارد تومانی و با حمایت بانک ملی در کرمان راه اندازی شد.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های تجاری و مسکونی پایتخت پس از ۱۰ سال رفع تصرف و به چرخه دارایی‌های شهرداری تهران بازگردانده شد.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
از روز دو شنبه هفته جاری دامنه نوسان در بازار اول بورس و فرابورس یک درصد افزایش می یابد، افزایش دامنه نوسان همیشه از تاکیدهای اهالی بازار سرمایه بوده است، که خوشبختانه رئیس سازمان بورس پی گیر مطالبات اهالی بازار سرمایه است و قرار است تا به صورت فصلی دامنه نوسان افزایش یابد.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه جاماندگان دریافت واریز قبلی سهام عدالت تا آخر هفته نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدام کنند، گفت: واریز سود سهام عدالت در ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: زمان واریز بعدی سود سهام عدالت ۳۰ اردیبهشت است.
سخنگوی شرکت نفت یمن می‌گوید عواید حاصل از فروش نفت یمن که توسط ائتلاف متجاوز سعودی به سرقت می‌رود به یک بانک در عربستان سعودی واریز می‌شود.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ