سویا و رم امشب در فینال لیگ اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ دیداری که در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک گروه هواداران لاتزیو اعلام کرد قصد دارد به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، عضویت افتخاری اهدا کند. تیلور بعد از آن مسابقه مورد حمله هواداران رم قرار گرفته بود.
کلودیو مارکیزیو، بازیکن سابق یووه به شدت از رفتار هواداران رم انتقاد کرد و گفت حمله آنها به داور بازی با سویا، رفتاری جنایتکارانه بوده است.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ژوزه مورینیو بعد از شکست در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا در رختکن به بازیکنانش گفته‌ است که دستهای پشت پرده عامل شکست آنها بوده است.
شکست رم برابر سویا در فینال لیگ اروپا سوژه امروز روزنامه‌های چاپ ایتالیاست.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
دیدار بین تیم‌های سویا و رم در فینال لیگ اروپا به طرز عجیبی طولانی شد.
با شکست رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو برای اولین بار طعم ناکامی در یک فینال اروپایی را چشید.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا آخرین ضربه پنالتی برابر رم را به گل تبدیل کرد و تیمش را به قهرمانی لیگ اروپا رساند.
تیم فوتبال سویا با پیروزی برابر آاس رم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت.
رم در دیدار فینال لیگ اروپا مقابل سویا با گل پائولو دیبالا پیش افتاده است.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
وقتی امشب رم در فینال لیگ اروپا با سویا روبرو می‌شود، ژوزه مورینیو فرصت پیدا می‌کند تا یک رکورد دیرپای اروپایی را بشکند و نامش را در تاریخ بنویسد.
رویارویی رم و سویا در فینال لیگ اروپا صفحه نخست روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا را دربرمی‌‌گیرد.
په‌‌په کاسترو، رئیس باشگاه سویا، در آستانه دیدار تیمش با رم در فینال لیگ اروپا برای حریف ایتالیایی کری‌خوانی کرد و گفت سویا با حذف بزرگترین تیمهای اروپا به این نقطه رسیده است.
جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.
فردا رم و سویا نمی‌توانند از تمام نیروهای ارزشمند خود در فینال لیگ اروپا استفاده کنند.
ماجرای مارتا، دانشجوی ایتالیایی که پدرش تصمیم گرفت در جشن فارغ التحصیلی‌اش شرکت نکند و ترجیح داد برای حضور در فینال لیگ اروپا بین رم و سویا به بوداپست سفر کند، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید با وجود قدرت سویا، رم می‌تواند در فینال لیگ اروپا قهرمان شود.
ژوزه مورینیو نمی‌خواهد در آستانه بازی با سویا در فینال لیگ اروپا دستش رو شود، برای همین تمرینات رم را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.
پائولو دیبالا، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اسپینازولا همگی رو به بهبود هستند، بنابراین در فهرست تیم رم برای بازی با سویا در فینال لیگ اروپا خواهند بود.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
تیم‌های فوتبال رم ایتالیا و سویا اسپانیا با پشت سر گذاشتن بایر لورکوزن و یوونتوس راهی فینال رقابتهای لیگ اروپا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ