وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی اوکراین در نبردهای دیروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
آستارا- سرپرست منابع طبیعی آستارا از سقوط خودروی حامل دو مأمور این اداره به دره در ارتفاعات لوندویل در هنگام مأموریت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حملات ارتش اوکراین به مناطقی در دونتسک را دفع کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تلفات نظامیان اوکراین در نبردهای شبانه‌روز گذشته ادامه یافت.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی اوکراین در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه درگیری با نظامیان اوکراینی در جبهه‌های مختلف و افزایش تلفات ارتش کی‌یف خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه آماری از تلفات جدید نظامیان ارتش اوکراین اعلام کرد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مختلف نبرد خبر داد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه با تخلفات رانندگی حادثه ساز برخورد جدی می‌شود، گفت: ۷۰ خودروی متخلف نوروزی در استان از ادامه مسیر منع شدند.
معاون سرپرست جمهوری خلق دونتسک می‌گوید که اوکراین به‌رغم تلفات سنگین در باخموت، همچنان به اعزام نیروی ذخیره به این شهر ادامه می‌دهد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته اوکراین شمار زیادی از نیروها و مهمات خود را از دست داد.
مدیرکل سیاسی کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور گفت: تلاش‌ها برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد، اما نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت جدی داریم و با قطعا تخلفات برخورد می‌کنیم.
رئیس جمهور بلاروس گفت که ولادیمیر زلنسکی باید به فکر چگونگی پایان دادن به جنگ و جلوگیری از تلفات ۳۰۰ هزار نفری اوکراینی ها باشد.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تلفات انسانی و نظامی ارتش اوکراین در جبهه‌های مختلف درگیری با روسیه ادامه دارد.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات ارتش اوکراین در نبرد با این کشور خبر داد.
دامغان- رئیس اداره صمت دامغان از فوت کارگر سوم در حادثه معدن فلورین منطقه تویه دروار خبر داد و گفت: مجموع تلفات این حادثه تلخ امروز به سه نفر رسید.
از باهموت به عنوان جهنم روی زمین یاد خواهد شد، با نوعی نبرد متعارف طاقت فرسا که از زمان جنگ کره بین دو کشور دیده نشده است. روسیه و اوکراین هر دو با  تلفات سنگین ادامه خواهند داد.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی هنوز ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ