نخستین مرحله دوازدهمین دوره مسابقه ملی نانو به عنوان بزرگترین رقابت علمی با موضوع فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از اول تا ۳ تیرماه جاری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ازبکستان با شکست پاکستان به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا صعود کرد تا حریف تیم ملی ایران در این مسابقه مهم شود.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست میزبان در آخرین مسابقه خود برای قهرمانی در رقابت‌های آسیای مرکزی به میدان می‌رود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان تایلند را شکست داد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ماکائو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ماکائو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۶ سال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ماکائو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ توانست از سد آلمان عبور کند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف تیم ملی آلمان رفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد تا طلسم 11 ساله پیروزی بر آلمان شکسته شود.
کادرفنی تیم ملی آزاد بعد از رقابت‌های جام تختی تصمیم به اعزام 8 کشتی‌گیر به چهارمین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در مجارستان گرفت.
بازیکن آلومینیوم در نخستین مسابقه تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا فرصت بازی به دست آورد.
تیم ملی هاکی ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جا‌م‌جهانی 2023 توانست حریف خود را شکست دهد.
قهرمان سابق کشتی جهان می‌گوید رئیس اتحادیه جهانی در چند سال اخیر میزبانی اکثر مسابقات را به کشور خودش داده و رقابت‌های جهانی پیش رو مسابقه بسیار سختی خواهد بود.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
تیم ملی والیبال ساحلی سه ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست هند شد.
تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2022 با اقتدار حریف خود را شکست داد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.
تیم ملی والیبال کشورمان امشب در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ در لهستان، به مصاف آرژانتین می‌رود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا 2022 با تیم عربستان مسابقه خواهد داد.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال را دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر دو مسابقه حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ