در آستانه صد و یکمین دربی پایتخت مروری داشته ایم بر تعدادی از عکس‌های خاطره انگیز تقابل این دو تیم در سال‌های قبل.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
رامین رضاییان برای دومین فصل متوالی با تیمش در رتبه دوم ایستاد و نتوانست جشن قهرمانی بگیرد.
به خاطر سیداحمد مدنی رسید که یک روستا با اراضی آبی مرغوب، خریداری کند و تمام شرب و مشارب و قنوات و زمین‌های بایر و دایر و تمامی مایتعلق و درآمد حاصل از مزارع را وقف امامزادگانی نماید که برخاک حاصلخیز قریه کند سفید آرمیده‌اند، که نه بخشند و نه فروشند و مرهون نسازند و از سه سال بیشتر اجاره ندهند.
پروژه نوسازی نوکمپ آغاز شده و تصاویر مربوط به آن به شدت علیه نوستالژی های هواداران فوتبال است.
باستان‌شناسان مکزیکی مجسمه‌ای از ایزد آذرخش مایا‌ها را یافته‌اند که به خاطر پوزۀ بلند و چشمان عجیبش جلب توجه می‌کند.
دهکده‌ی آسوکا واقع در ناحیه تاکایچی استان نارای ژاپن به خاطر تخت‌سنگ‌های اسرارآمیزش معروف است. منشا باستانی دهکده به دوره‌ای از تاریخ ژاپن موسوم به کوفون جیدای بازمی‌گردد.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
بر اساس تصاویر ثبت شده ساعت ۵:۳۰ صبح یکی از همسایه‌ها به نام بهزاد به پارکینگ آمده تا سوار بر خودرو اش از پارکینگ خارج شود. اما با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
این پهپاد که به خاطر پرداخت هزینه‌های ساختش توسط مبین خان، روی بدنه اش با نام مبین ۱۲۳۱ معرفی شده است و بر بدنه نام زبیب که احتمالا سازنده این هواپیمای بی سرنشین است هم دیده می‌شود. ساخت هر پهپاد جنگی در کمترین حالت هزینه‌ای حدود ۱۰۰ هزار دلار دارد، اما طالبانی‌ها هیچ اطلاعات دقیق و قابل سنجشی درباره این ساخته جدید خود ارائه نکرده اند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
پیتون درختی سبز بیشتر به خاطر رنگ آمیزی پوست بدنش شناخته شده است. رنگ سبز زنده در مار‌های بالغ به آن کمک می‌کند تا با زیستگاه جنگل‌های بارانی استوایی خود در گینه نو، اندونزی و شبه جزیره کیپ یورک استرالیا سازگار و ترکیب شوند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
کارخانه شیر پاستوریزه، به عنوان دومین کارخانه در منطقه۱۸ تهران، باعث شد تا محله شادآباد با ساکنانی که اغلب کارگران این کارخانه بودند متولد شود.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
«وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همچنان در انگلیس مطرح بوده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
یاد «وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همواره در خاطره مردم انگلیس زنده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.
فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.
در تهران قدیم اتوبوس‌های دو طبقه به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می‌دادند، اتوبوس‌هایی که حالا از آن‌ها چیزی جز خاطره باقی نمانده.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
جمعی اساتید جامعه پزشکی و دانشجویان دانشگاه‌ تهران ظهر امروز با راه‌اندازی دسته عزاداری یاد و خاطره شهدای حادثه شاهچراغ در حرم حضرت احمد بن موسی‌(ع) را گرامی داشتند.
آندریاس اسکوبار، بازیکن خوش‌نام تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۱۹۹۴ یک گل به خودی زد و چند روز بعد به همین بهانه در کشورش به قتل رسید.
بازی مهدی طارمی در هفته دوم هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ابن‌بار نه به خاطر گل یا پاس گل‌هایش بلکه به خاطر تلاشش برای گرفتن پنالتی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ