هواپیمای ترابری سیمرغ، ساخته ی متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با موفقیت تست پروازی خود را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان گروه تحقیقات هیوارد دانشگاه بولدر کلورادو در یک دستاورد جدید از ماده نوین فوتومکانیکی رونمایی کردند که می تواند با تبدیل انرژی نور به فعالیت مکانیکی انقلابی در صنایع مختلف ایجاد کند.
تحقیقات جدید برای اولین بار نشان می‌دهد امواج مغزی مرتبط با درد در هر انسانی مخصوص به خودش است.
دستاورد موشکی جدید ایران در کنار پیام‌های عملیات یک سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تنیسور جوان اسپانیایی رکورد جدیدی را در گرنداسلم رولان گاروس به ثبت رساند.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در طول سال گذشته ۱۵۹ دستاورد جدید داشتیم و تلاش مان این است که تعدادی را که مستقیم در زندگی مردم اثرداردرا به صورت رونمایی و افتتاح ظرف روزهای آینده ارائه دهیم.
دستاورد جدید پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نصب روی بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش امتحان شد.
منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.
اعجاب انگیزترین دستاورد جدید جیمز وب!
پژوهشگران در یک دستاورد جدید، سلول های سایبورگ نیمه زنده ای ابداع کرده اند که می توانند در محیط هایی زنده بمانند که سلول طبیعی از بین می رود.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
نسجام کوانتومی به این امکان اشاره دارد که یک جسم می‌تواند هم‌زمان دو حالت مختلف را به خود اختصاص دهد. بااین‌حال، انسجام کوانتومی ظریف است و به‌راحتی فرو می‌ریزد؛ بنابراین مشخص نبود که پروتکل جدید کار می‌کند یا خیر؛ بنابراین تیم محققان اولین آزمایش‌های خود را انجام دادند که نتایج به‌دست آمده از آن‌ها تأثیرگذاری این روش را نشان می‌داد: «ما همچنین نشان دادیم که حتی پالس‌های مایکروویو بسیار کم‌توان را می‌توان با استفاده از پروتکل ما به‌طور مؤثر تشخیص داد.»
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، دستاورد جدید کریستیانو رونالدو را مورد ستایش قرار داده است.
به دنبال یک دستاورد علمی جدید، دانشمندان موفق به شناسایی دو نوع چاقی شدند که یکی از آن‌ها برای سلامتی ما خطرناک‌تر است.
در یک دستاورد جدید با استفاده از تصاویر ماهواره ای، دانشمندان آثار صخره‌ای مرموزی را در صحرای نولاربور استرالیا کشف کردند که میلیون‌ها سال قدمت دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری که «امید ویسه» پژوهشگر ایرانی برای سرطان تخمدان ابداع کرده بود، قادر به درمان نوع بدخیمی از سرطان دیگر در موش ها است.
معاونت تحقیقات، توسعه و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو، بنا به مسوولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار، در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر آفتاب، سمینارهای آموزشی و علمی تست خودرو برگزار می‌کند.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ