معاونت تحقیقات، توسعه و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو، بنا به مسوولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار، در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر آفتاب، سمینارهای آموزشی و علمی تست خودرو برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریابکوف گفت: «من در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در تهران خواهم بود. با مقامات وزارت امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد. موضوع مذاکرات ما مشخص است: مسلماً این وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل مسئله برنامه هسته‌ای ایران است. علاوه بر این مسائل مربوط به همکاری ایران با بریکس هم هست. در این رابطه در سمیناری که توسط وزارت خارجه ایران با موضوع بریکس - ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد.»
آثار مخرب مصرف دخانیات و دود ناشی از سیگار بر هیچ کسی پوشیده نیست، به همین خاطر در سال‌های اخیر سیگارهای الکترونیکی در میان جوانان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ و برخی از افراد نیز برای ترک سیگار به ویپ روی آورده‌اند.
سرمربی فعلی تیم ملی قطر و سکاندار هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، غایب بزرگ سمینار فیفا بود.
مارسلو بیلسا هفته گذشته در لهستان و با حضور مربی تیم ملی این کشور، سمیناری داشت که حاصل تماشای 50 بازی و آنالیز 65 بازیکن تیم ملی لهستان، رقیب آرژانتین، در جام جهانی بود.
ماجرای سیگارهای تقلبی؛ شناسه دار شدن محصولات دخانی با هدف جلوگیری از قاچاق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ