خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس از نگاه ریکاردو ساپینتو و دستیارانش عیسی آل‌کثیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
فیزیکدانان مدت‌هاست کشف کرده‌اند که چگونه پدیده‌ها در گروه‌های سه نفره می‌توانند هرج و مرج ایجاد کنند. آنان هشدار می‌دهند که یک مشکل سه تایی نه تنها می‌تواند منجر به رقابت‌های جهانی برای تسلیحات تازه شود بلکه می‌تواند به جنگ هسته‌ای نیز بیانجامد.
واقعیت آن است که سفر در زیر آب بسیار خطرناک است. بازای هر 10 متر سفر زیر سطح اقیانوس فشار به میزان یک اتمسفر افزایش می یابد. اتمسفر واحد اندازه گیری ای است که 14.7 پوند بر اینچ مربع است. در نتیجه، سفر به چلنجر دیپ یا عمیق ‌ترین نقطه‌ جهان می تواند یک وسیله نقلیه دریایی را تحت فشاری قرار دهد که معادل وزن 50 هواپیمای جامبوجت است.
بهزاد غلامپور در هنگام جشن شادی گل استقلالی‌ها در آخرین دقیقه وقت های قانونی شهرآورد 101، حرکت بسیار عجیبی انجام داد.
در این ویدیو خطرناک ترین جاده های دنیا را ببینید.
ژرمن شپرد، تریر‌های گونه پارسون و سگ‌های اولیه آسیایی در صدر فهرست خطرناک‌ترین نژاد سگ قرار دارند.
آنهایی که باید به ویژه مراقب آنها باشید عنکبوتیان هشت پا هستند که به خانواده Theridiidae و Sicariidae تعلق دارند، زیرا خطرناک ترین آنها هستند. اولی به طور کلی در ایران فراوانتر است.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
سرمربی اسپانیایی نساجی در اقدامی عجیب بهترین مهاجم تیمش را روی نیمکت گذاشته است.
دستگاه اطلاعاتی عراق افزود: «خالد عاید احمد الجبوری» با نام «یعقوب المهاجر»، یکی از خطرناک ترین عناصر عضو داعش بود که با حکم قضایی صادره از قاضی دستگاه ذی ربط در استان ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.
«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان ضمن هشدار درباره تقابل خطرناک شرق و غرب گفت که پیامدهای این تقابل برای سایر مناطق جهان ملموس خواهد بود.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
زارع، رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله درباره خطرناکترین محل زلزله تهران گفت: پرریسک‌ترین مناطق تهران، نیمه جنوبی شهر است.
سعید صادقی در بازی دور رفت، دو گل مقابل هوادار به ثمر رساند و حالا امیدوار است در بازگشت از مصدومیت دوباره برای تیمش بدرخشد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس، پشه ها سالانه بین ۷۲۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ انسان را به بیماری مبتلا می کنند. خطرناک ترین این بیماری ها مالاریا است، اما پشه ها ناقل بیماری های کشنده دیگری مانند تب دنگی و تب زرد نیز هستند.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی اوپتا، لیونل مسی در تیم‌هایش بیشتر از هر فوتبالیست دیگری موثر بوده است.
خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
قیچی دیدنی مهاجم تراکتور، خطرناک ترین صحنه روی دروازه هوادار در نیمه اول بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ