محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان به خاطر فایل‌های صوتی لو رفته در فضای مجازی محروم است و نمی‌تواند در دیدار با اروگوئه شرکت کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان عبدالله ویسی فردا صبح برای ادامه‌ تمرینات خود به آبادان باز خواهند گشت.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
هماهنگ‌کننده شورای امنیت آمریکا اعلام کرد که این کشور به تماس با طرف‌های درگیر در سودان ادامه می‌دهد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر ادامه تولید خودرو پارس اعلام کرد: دو محصول پارس و آریسان۲ موفق شدند آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر بگذارند.
بستن پرونده به این معنا که ادامه‌ی رسیدگی به آن دنبال نمی‌شود. فرد گناهی مرتکب شده و تعهدی داده است. اگر تعهدش را نقض کرد این‌طور نیست که بی‌تأثیر باشد اما درصورتی که تکرار نکند بخواهد جایی شغلی بگیرد نمی‌گویند سابقه کیفری مؤثر دارد.
ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج‌ها را به‌راه انداخت و برخی دیگر نیز از ادامه‌ی کار با شبکه‌ی اجتماعی مذکور استعفا دادند.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
حذف کردن صبحانه نه تنها چاقی و افزایش وزن را به دنبال دارد، بلکه کاهش وزن را بسیار سخت‌تر کرده و باعث می‌شود در ادامه‌ی روز احساس گرسنگی کاذب داشته باشید و نیاز بیشتری به تغذیه پیدا کنید.
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
وزیر امور خارجه گفت: ایران با حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
وزیر امور خارجه گفت: ایران با حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
وزیر امور خارجه گفت: ایران حسن‌نیت و بر مبنای برابری و احترام متقابل، به ادامه‌ی مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای پایبند است.
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر درعین اعتقاد به لزوم حل معضل موجود در حوزه عفاف و حجاب معتقد است در مواجهه با این مساله نه پلیس باید به صورت مستقیم وارد صحنه شود و نه باید حل این مساله را با محاکم قضایی گره زد و نه اینکه متولی و مسوول این مساله دولت باشد
یک منبع موثق گفته است: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شود تکلیف اسکوچیچ هم در فیفادی مشخص می‌شود
تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.
تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان امروز در ادامه‌ی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برابر تیم ازبکستان صف آرایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ