سخنگوی دولت با اشاره به معرفی دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی آبادی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی کرد.
محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی کیست؟
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
جهرمی درباره امکان برقراری ارتباط سیاسی با مصر بیان کرد: دولت آماده توسعه روابط با مصر است. پس از فرمایش رهبری، رییس‌جمهور به وزارت خارجه دستور داده‌اند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
سخنگوی دولت با اشاره به معرفی دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.
سیاهکلی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌های پیشنهادی برای امر وزارت در وزارتخانه‌هایی که باید برای‌شان وزیر معرفی شود از داخل خود دولت هستند و به نوعی این تلقی به وجود می‌آید که افراد در این دولت در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند و مهره‌ها می‌چرخند، بیان کرد: دولت مهره‌ها را می‌چرخاند و این بسیار بد است، کشور را با ۱۰ نفر که نمی‌شود اداره کرد، از همه نیرو‌ها باید در اداره کشور استفاده کرد.
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در کوتاه‌ترین زمان وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند تا وزارت آموزش و پرورش از تغییرات متناوبی که تجربه کرده است، نجات یابد.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی واکنش نشان داد.
ابراهیم رئیسی روز شنبه در نامه‌ای معاون سیاسی وزارت کشور در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق شنیده‌ها رییس جمهور قرار است صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اسرع وقت گزینه پیشنهادی جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ