سخنگوی دولت با اشاره به معرفی دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه ۱۶ تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
کارنامه موفق علی‌آبادی این امید را به وجود می‌آورد که او بتواند در میدان عمل دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن‌هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی که مدیران گذشته را با چالش‌های متعدد مواجه کرد و در آخر یا آن‌ها را وادار به استعفا کرد یا با استیضاح کنار گذاشته شدند.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
عباس علی آبادی با ۱۸۷ رأی موافق وزیر صنعت، معدن و تجارت شد.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عباس علی آبادی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت می‌گوید موافق واردات خودرو است، اما سابقه وی نشان می‌دهد زمانی که سمتی داشته است، مانع واردات لوکوموتیو به کشور شده است.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: وزرای قبلی صمت بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی افتادند و از کجا مطمئن باشیم علی‌آبادی هم در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی باید توضیح دهد که در برابر حذف قیمت دستوری، چه برنامه ای برای تنظیم بازار دارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
نامه معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
بیش از ۲۵۰ سال قبل، زمین‌ها و املاک این بخش از تهران که حالا در محدوده منطقه ۱۶ قرار گرفته در تملک فردی به نام «مجدالدوله» بوده و برای همین در کتب تاریخی از این محل به عنوان «علی‌آباد مجدالدوله» یاد شده است.
پیشکسوت کشتی ایران گفت: رنگرز از قهرمانان خوب ما و از مدیران با تجربه ورزش است که می‌تواند تیم ملی را اداره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ