آقای ریناس علی، مجری برنامه سیاسی شبکه العهد عراق در حین اجرای برنامه زنده از هوش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع رسانه ای از تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در بحرین برای سومین روز متوالی و بیهوش شدن شماری از آنها به علت تشدید شکنجه های روحی و جسمی خبر دادند.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
شاکا هیسلپ که در اواخر دهه 90 و ابتدای قرن کنونی برای تیم های لیگ جزیره به میدان رفته بود، هنگام کارشناسی دیدار رئال مادرید و میلان بیهوش شد.
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال شبکهٔ ESPN، قبل از بازی دیشب بین آث‌میلان و رئال مادرید در برنامهٔ زنده از هوش رفت./فارس
تمرینات بدنسازی تیم تراکتور امروز به پایان رسید و بازیکنان استراحت خواهند کرد.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
افت ناگهانی فشار و در آخر بیهوش شدن یکی از اعضای گارد ملی فرانسه هنگام استقبال از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. منبع: ایرانیک
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
وزنه‌بردار ترکیه‌ای در جریان تلاش خود در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ در ایروان از هوش رفت.
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
کنعانی‌زادگان بعد از پایان بازی به بیمارستان رفت و سی‌تی‌اسکن انجام داد تا بررسی نهایی درخصوص ضربه‌ای که به سرش وارد شده انجام شود. این بازیکن اکنون مشکلی از این بابت ندارد.
یک برخورد شدید در لیگ فوتبال آمریکایی باعث بیهوش شدن بازیکن بوفالو بیلز و به تعلیق درآمدن مسابقه شد.
نیکلاس تالیافیکو، مدافع آرژانتین، می‌گوید انتظار نداشته است که در دیدار فینال جام جهانی 2022 به میدان برود.
زن سـارق بیماران را بی هوش می کرد
شوت محکم کیلیان امباپه حین گرم کردن، باعث مصدومیت و از حال رفتن هوادار فرانسوی شد.
در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بلاروس در حالی که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود ناگهان داور سرنگون شده و از هوش رفت.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی گفت: در فیلم کامل دوربین مداربسته، هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که منتشر شده وجود ندارد.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
فیلم لحظه بیهوش شدن نیروی گارد سلطنتی هنگام برگزاری مراسم تشریفات تابوت الیزابت را مشاهده می‌کنید.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.
دیدار دو تیم بارسلونا و کادیز در دقیقه 94 به دلیل بیهوش شدن یکی از تماشاچیان مسن حاضر در استادیوم متوقف شده و امداد پزشکی به این تماشاچی همچنان ادامه دارد.
جولی چن مجری خبر در حین اجرای خبر لکنت زبان پیدا کرد، سپس به دلیل بیهوش شدن وی پخش زنده قطع شد.چند روز بعد بینندگان دریافتند که او در پخش زنده دچار سکته مغزی شده است.
مدافع تیم‌ملی ایران بیهوش شد و به بیمارستان رفت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ