نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابلاغ کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: استیضاح وزیرکشور باید به دلیل عملکردش در اعتراضات ۱۴۰۱ و حوادث زاهدان باشد نه آن نامه معاون سیاسی!
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.
رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
مشکلات اقتصادی کشور در حالی ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد همچنان ابراهیم رئیسی مصرّ است معاون اولش در برنامه‌های اقتصادی دولت محوریت داشته باشد و حتی در جلسه سران قوا هم محمد مخبر را همراه خود دارد. منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس نهم در گفت‌وگویی که با هم‌میهن داشت، معتقد است: «محمد مخبر با کارنامه خوبی به دولت نیامده و کشور ما از ناکارآمدی در استفاده از پتانسیل‌ها آسیب دیده است؛ موضوعی که فقط با حضور مدیران کارآمد حل خواهد شد.»
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس جمهوری در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس جمهور ۲۱ دی ماه لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد؛ کلیات این لایحه هفته گذشته در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و فردا در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.
رئیس جمهور سه قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
رئیس جمهور قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
رئیس‌جمهور گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که درصدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ