کارشناسان داوری صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی را مورد بررسی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
بررسی سه صحنه داوری بازی فینال جام حذفی انگلیس که حتی با وجود وی ای آر هم معترضان خود را دارد.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
طبق گفته کارشناسان شرکت Malwarebytes اعضای گروه Red Stinger ابزار‌های هک خود را ارتقا داده و از اسکریپت‌ها و زیرساخت‌های مشخص، از جمله تولیدکننده‌های URL خاص و مخرب و آدرس‌های IP مجددا استفاده می‌کنند. محققان این شرکت بعد از شناسایی دو قربانی توانستند اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این گروه هکری به دست بیاورند.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهند بود تصریح کرد: از فردا تا آخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در کشور خواهیم بود که شدت این کاهش دما در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و در روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور خواهد بود که مجددا توصیه می‌شود مسافرین لباس گرم به همراه خود داشته باشند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از همان روز جفت‌گیری موفقیت‌آمیز ایران و فیروز، تیم پایش تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست متشکل از کارشناسان و دامپزشک متخصص در سایت این یوز‌ها در توران مستقر شده‌اند تصریح کرد: وضعیت "ایران" (یوز ماده) به‌صورت لحظه به لحظه توسط این متخصصان پایش می‌شود.
کارشناس عدالت ورزشی می‌گوید احتمال کسر مجدد امتیاز از یوونتوس وجود دارد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته باعث مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
مصطفی محبی مجد کارشناس بازار سهام گفت: تحلیلگران بازار سهام متفق القول هستنند که بازار سهام بسیار ارزنده است و این امر موجب شده است تا جذابیت بازار سهام افزایش یابد. ضمن این که p.e بازار سهام نیز روند کاهشی دارد و به نقطه خیلی خوبی رسیده است، با این حال شاهد هستیم که ورود پول به بازار سهام کم است و این موضوع موجب شده است تا شاخص کل بورس درجا بزند.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
یک کارشناس ایرانی در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که یکی از اهداف مذاکرات برچیدن تحریم ها علیه تهران، بالا بردن هزینه هرگونه خروج آمریکا از توافق هسته ای در آینده است.
یک کارشناس مسائل حقوقی عراق گفت: از آنجایی که دولت پیشبرد امور عراق یک دولت موقت است، بنابراین صلاحیت و اختیار برگزاری انتخابات پارلمانی مجدد را ندارد.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.
تیم کشتی فرنگی ارگ ماهان قم صدرنشین لیگ کشور شد.
اجرای این برنامه بر عهده‌ مجید واشقانی است او که هفته‌ی گذشته را نیز اجرا کرده و درخواست مخاطبان دوباره بر روی صندلی اجرای این برنامه می‌نشیند. مریم نراقی، نغمه دانش و علیرضا بهرامی کارشناسان برنامه او را در این قسمت همراهی می‌کنند.
بر اساس آنچه سازمان سینمایی اعلام کرده، مجید اسماعیلی متولد ۱۳۵۰ و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع)، تهیه کننده، کارگردان و استاد دانشگاه است که از دهه ۸۰ تاکنون در عرصه تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و انیمیشن سازی در سینما و تلویزیون فعال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ