21 اسفند 79: روزی که بهترین دروازه بان تاریخ آسیا مغلوب ضربه ویرانگر حامد کاویانپور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه پس از رد تمدید قراردادش تا 2025 که به خاطر انتقال رایگان به رئال در تابستان 2024 بود، 199.5 میلیون یورو از دست خواهد داد.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک ممکن است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به خاطر تایید نشدن مجمع قبلی از سوی فدراسیون جهانی تجدید شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال که امیدوار بود با حضورش در این مسئولیت به وضعیت «قرمز» آبی های پرطرفدار سروسامان دهد، در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر از سوی هواداران تهدید شد.
باشگاه ولورهمپتون به خاطر شعارهای توهین آمیز هواداران خود با جریمه سنگین 100 هزار پوندی از سوی لیگ برتر مواجه شد.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
باشگاه والنسیا به رودریگو، ستاره برزیلی رئال، هشدار داد که از او به خاطر اتهاماتی که به هواداران این تیم زده شکایت خواهد کرد.
جلسه ویژه مدیران باشگاه پیکان با سیدمجتبی حسینی برای تمدید قرارداد با این مربی به تعویق افتاد.
ریکاردو ساپینتو امیدوار است بعد از 5 سال بار دیگر استقلال را در جام حذفی فوتبال به عنوان قهرمانی برساند.
ژاوی پیشنهاد اول باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد را به خاطر دستمزد پایین رد کرده است.
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
ماریا موران، همسر سابق یاسپر سیلسن، از این دروازه‌بان هلندی به دلیل ترک کردن خانواده‌اش شکایت کرد.
لوکا مودریچ می‌گوید قصد دارد احساس کند سزاوار قراردادی جدید با غول اسپانیایی است.
نساجی در آستانه بازی با استقلال در لیگ برتر سازمان لیگ را به خاطر عدم انجام تعهدات خود در قبال تبلیغات محیطی تهدید کرد!
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
حضور روز گذشته بن گویر در مسجدالاقصی ۱۲ دقیقه طول کشید و او تحت تدابیر شدید امنیتی، این مکان مقدس را ترک و از صحن‌های آن خارج شد. ایتامار بن‌گویر پس از حضور در این مکان گفت «معبد مقدس» «مهم‌ترین مکان برای ملت اسراییل است و ما پاسدار آزادی مسلمانان و مسیحیان نیز هستیم، اما یهودیان هم باید بتوانند در آن حضور یابند و هر کسی که یهودیان را به این خاطر تهدید می‌کند، باید با مشت آهنین با او برخورد کرد».
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در جریان دیدار تدارکاتی مقابل سبزپوشان اصفهانی با هم تیمی‌ها و مربی سابق خود ملاقات کرد.
در نیمه اول دیدار آرژانتین و لهستان لیونل مسی صاحب موقعیتی استثنایی برای گلزنی شد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه وویچک شزنی را باز کند.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
سرکرده گروهک تروریستی احرار الشام به خاطر اختلافات درون گروهی برکنار و سرکرده جدید برای این گروهک انتخاب شد.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ